REGULAMIN USŁUGI
TIM KOMFORT PREMIUM
§1
- Niniejszy Regulamin określa zasady i warunki świadczenia Usługi
- Następującym słowom użytym w tekście niniejszego Regulaminu zostały przypisane następujące znaczenia:
1) Adres poczty elektronicznej Usługobiorcy: adres poczty, którego Usługobiorca używa do logowania się do Konta w Sklepie internetowym.
2) Dni robocze – dni od poniedziałku do piątku z wyłączeniem dni ustawowo wolnych od pracy na terenie Polski.
3) Konto – Konto w Sklepie internetowym, w rozumieniu OWS.
4) Okres obowiązywania – 1 miesiąc od dnia aktywowania Usługi.
5) OWS – Ogólne warunki sprzedaży TIM S.A.
6) Regulamin – niniejszy regulamin, którego treść znajduje się na stronie www.tim.pl. w zakładce TIM KOMFORT, w sąsiedztwie przycisku „Zamów pakiet”.
7) Sklep internetowy – strona internetowa o adresie www.tim.pl. prowadzona przez Usługodawcę.
8) Umowa sprzedaży - umowa sprzedaży zawierana za pośrednictwem Sklepu internetowego pomiędzy Usługodawcą jako sprzedającym a Usługobiorcą jako kupującym
9) Usługa – usługa dająca Usługobiorcy możliwość, na warunkach określonych w niniejszym Regulaminie:
a) bezpłatnego transportu towarów zakupionych w Sklepie internetowym odpowiednio na palecie lub w paczce, pod warunkiem, że wartość netto danego zamówienia jest co najmniej równa kwocie wskazanej w opisie Usługi w Zakładce TIM KOMFORT, a wybrany przez Usługobiorcę sposób wysyłki to paczka lub paleta;
b) bezpłatnego cięcia kabli i przewodów zakupionych w Sklepie internetowym pod warunkiem, że wartość netto danego kabla lub przewodu podlegającego usłudze cięcia jest co najmniej równa kwocie wskazanej w opisie Usługi w zakładce TIM KOMFORT;
c) dokonania zwrotu w terminie 30 dni towarów zakupionych przez Usługobiorcę w Sklepie internetowym, z uwzględnieniem obniżonej ceny transportu odpowiednio na palecie lub w paczce, związanej z odbiorem zwracanego towaru od Usługobiorcy - wskazanej w opisie Usługi w Zakładce TIM KOMFORT;
Szczegółowy zakres Usługi udostępniony danemu Usługobiorcy jest każdorazowo określony w opisie Usługi w Zakładce TIM KOMFORT.
10) Oferta – treść wyświetlana Usługobiorcy w Zakładce TIM KOMFORT w przypadku, gdy:
1) Usługobiorca nie jest stroną zawartej z Usługodawcą umowy o świadczenie Usługi lub
2) Usługobiorca jest stroną zawartej z Usługodawcą umowy o świadczenie Usługi i do końca Okresu obowiązywania pozostało 5 dni,
określająca następujące warunki świadczenia Usługi: zakres Usługi obejmujący świadczenia, o których mowa w pkt. 9 Regulaminu, wysokość wynagrodzenia.
11) Usługodawca - TIM S.A. z siedzibą we Wrocławiu przy ul. Jaworskiej 13, 53-612 Wrocław, wpisaną do Rejestru Przedsiębiorców przez Sąd Rejonowy dla Wrocławia – Fabrycznej VI Wydział Gospodarczy KRS, pod numerem KRS 0000022407, o kapitale zakładowym w wysokości 23.300.000,00 zł w całości wpłaconym, legitymującą się NIP: 897-000-96-78, REGON: 930339253. TIM S.A. posiada status dużego przedsiębiorcy w rozumieniu art. 4 pkt. 6) ustawy o przeciwdziałaniu nadmiernym opóźnieniom w transakcjach handlowych z dnia 08.03.2013 r.
12) Usługobiorca – Przedsiębiorca w rozumieniu OWS, dokonujący zakupu Usługi, któremu Usługodawca umożliwił zawarcie umowy o świadczenie Usługi w ramach Zakładki TIM KOMFORT.
13) Zakładka TIM KOMFORT – podstrona Sklepu internetowego, dostępna dla Usługobiorcy zalogowanego do Konta.
§2
- 1. Dostawy realizowane w ramach Usługi mogą odbywać się wyłącznie na terytorium Polski.
- 2. Usługa nie dotyczy umów sprzedaży towarów oznaczonych w Sklepie internetowym znakiem: „Produkty z magazynów zewnętrznych”.
- 3. Umowa o świadczenie Usługi może być zawarta tylko przez głównego użytkownika Konta w Sklepie internetowym.
§3
- W celu zawarcia umowy o świadczenie Usługi konieczne jest:
1) Zalogowanie się przez Usługobiorcę do Konta w Sklepie internetowym,
2) Zapoznanie się przez Usługobiorcę z treścią Oferty i Regulaminu,
3) Potwierdzenie przez Usługobiorcę zapoznania się z niniejszym Regulaminem oraz akceptacja Oferty poprzez kliknięcie na przycisk „Zamawiam pakiet”.
- Umowa o świadczenie Usługi jest zawarta pod warunkiem rozwiązującym nie zapłacenia przez Usługobiorcę wynagrodzenia w terminie 7 dni od dnia akceptacji Oferty.
- Usługa zostanie aktywowana niezwłocznie po dokonaniu zapłaty wynagrodzenia za Usługę.
- O aktywowaniu Usługi Usługodawca informuje Usługobiorcę poprzez wysłanie na Adres poczty elektronicznej wiadomości zawierającej fakturę VAT z tytułu wynagrodzenia za Usługę.
- Strony wyłączają obowiązywanie w stosunkach między nimi postanowień art. 66(1) §1-3 Kodeksu cywilnego.
- Umowa o świadczenie Usługi jest zawarta na Okres obowiązywania.
- W przypadku chęci zawarcia umowy o świadczenie Usługi na kolejny Okres obowiązywania, Usługobiorca powinien ponownie zawrzeć umowę o świadczenie Usługi zgodnie z procedurą opisaną §3 ust. 1. Zawarcie umowy o świadczenie Usługi na kolejny Okres obowiązywania jest możliwe nie wcześniej niż na 5 dni przed upływem bieżącego Okresu obowiązywania.
§4
- Usługa ma charakter odpłatny.
- Informacja o wysokości wynagrodzenia za Usługę znajduje się w opisie Usługi w Zakładce TIM KOMFORT.
- Wynagrodzenie za Usługę płacone jest jednorazowo z góry, za cały Okres obowiązywania.
- Zapłata za Usługę jest możliwa tylko z wykorzystaniem sposobu płatności Szybki przelew, w rozumieniu OWS.
- Usługobiorca zawierając umowę o świadczenie Usługi wyraża zgodę na wystawianie faktur, faktur korygujących oraz duplikatów ww. dokumentów w formie elektronicznej i przesyłanie ich na Adres poczty elektronicznej Usługobiorcy.
§5
- Strony wyłączają odpowiedzialność odszkodowawczą Usługodawcy wobec Usługobiorcy z tytułu niewykonania lub nienależytego wykonania Usługi.
- Usługobiorca zobowiązuje się nie dostarczać treści bezprawnych za pośrednictwem Usługi.
- Spory powstałe na tle wykonywania niniejszej umowy strony poddają pod rozstrzygnięcie sądu właściwego dla siedziby Usługodawcy.
- Postanowienia §5 ust. 1 i ust. 3 nie dotyczą Przedsiębiorcy quasi-konsumenta.
§6
- Usługobiorca ma prawo składać reklamacje w sprawie dotyczącej Usługi.
- Reklamacja w sprawie Usługi może zostać złożona w dowolny sposób zapewniający dojście oświadczenia woli Usługobiorcy w sprawie reklamacji do Usługodawcy, w szczególności drogą elektroniczną za pośrednictwem poczty elektronicznej na adres sklep.reklamacje@tim.pl, lub w formie pisemnej na adres: TIM S.A., ul. Jaworska 13, 53-612 Wrocław.
- Prawidłowo złożona reklamacja powinna zawierać następujące dane:
a) dane Usługobiorcy (imię, nazwisko, firma, adres),
b) adres poczty elektronicznej - jeśli Usługobiorca chce, aby Usługodawca kontaktował się z nim tym kanałem komunikacji,
c) żądanie zgłaszane w ramach reklamacji.
- Usługodawca dołoży wszelkich starań, aby reklamacje zostały rozpatrzone w terminie nie później niż 30 dni.
- Odpowiedź na reklamacje zostanie udzielona takim samym kanałem jakim została złożona reklamacja.
§7
- Mając na względzie konieczność zrealizowania przez Usługodawcę obowiązku informacyjnego, o którym mowa w art. 13 RODO wobec Usługobiorcy, będącego osobą fizyczną prowadzącą działalność gospodarczą, Usługodawca spełnia ww. obowiązek informacyjny w ust. 2 – 10 poniżej.
- Administratorem danych osobowych Usługobiorcy jest TIM S.A. z siedzibą we Wrocławiu (53-612) przy ul. Jaworskiej 13, wpisana w Rejestrze Przedsiębiorców Krajowego Rejestru Sądowego prowadzonym przez Sąd Rejonowy dla Wrocławia-Fabrycznej we Wrocławiu, VI Wydział Gospodarczy Krajowego Rejestru Sądowego, pod numerem KRS 0000022407, NIP 897-000-96-78, kapitał zakładowy 23 300 000, 00 zł w całości wpłacony. Kontakt z administratorem możliwy jest listownie, pocztą e-mail na adres odo@tim.pl.
- Administrator wyznaczył Inspektora Ochrony Danych – Panią Roksanę Lejpamer, z którym kontakt możliwy jest za pośrednictwem adresu e-mail: odo@tim.pl.
- Administrator przetwarza dane Usługobiorcy zgromadzone na Koncie, a także dane konieczne do realizacji Usługi takie jak: nick (login), adres e-mail, nazwiska i imiona, adres zamieszkania lub pobytu, Numer Identyfikacji Podatkowej, wartość zakupionego towaru w ramach pojedynczego zamówienia uprawniająca do skorzystania z nieodpłatnej dostawy lub usługi cięcia kabli i przewodów, wynagrodzenie za usługę, termin płatności, okres świadczenia usługi, liczba i rodzaj dostaw z kosztem transportu 0 zł, liczba i rodzaj kabli ciętych z kosztem 0 zł, ilość i rodzaj towarów, wobec których przysługuje prawo zwrotu towaru w 30 dni.
- Dane osobowe są przetwarzane przez Administratora:
- Administrator otrzymał dane bezpośrednio od Usługobiorcy w związku ze skorzystaniem przez Usługobiorcę z Usługi.
- Dane Usługobiorcy mogą być przekazywane podmiotom przetwarzającym dane osobowe na zlecenie Administratora, m.in. podmiotom wykonującym dostawy w ramach realizacji Usługi, dostawcom usług IT, usług doradczych, audytowych, księgowych, doradztwa prawnego, czy archiwizacji dokumentów, przy czym takie podmioty przetwarzają dane na podstawie umowy z Administratorem i wyłącznie zgodnie z poleceniami Administratora.
- Dane Usługobiorcy będą przetwarzane:
- przez okres niezbędny dla realizacji Usługi i praw z niej wynikających;
- przez okres niezbędny do wykonania obowiązków prawnych ciążących na Administratorze na podstawie przepisów o rachunkowości;
- w przypadku przetwarzania danych do celów ustalenia, dochodzenia lub obrony roszczeń – do momentu wyegzekwowania roszczenia lub przedawnienia, w zależności, które zdarzenie nastąpi wcześniej.
- Usługobiorca ma prawo dostępu do swoich danych osobowych, do sprostowania danych osobowych, a ponadto, o ile ma to zastosowanie i jest zgodne z obowiązującymi przepisami prawa, ma prawo do: żądania usunięcia danych osobowych, żądania ograniczenia przetwarzania danych osobowych, przeniesienia danych czy sprzeciwu wobec przetwarzania danych. W celu skorzystania z powyższych praw Usługobiorca może skontaktować się z Administratorem za pośrednictwem kanałów wskazanych powyżej.
- w celu wykonania Usługi oraz pozostałych praw i obowiązków związanych z jej realizacją - na podstawie: art. 6 ust. 1 lit. b RODO;
- w celu prowadzenia ksiąg rachunkowych i dokumentacji podatkowej - na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w zw. z ustawą z dnia 29 września 1994 r. o rachunkowości;
- w przypadku ewentualnych sporów dane osobowe Usługobiorcy mogą być również przetwarzane w celu dochodzenia roszczeń bądź obrony praw Administratora, co stanowi tzw. prawnie uzasadniony interes, którym jest dochodzenie roszczeń i obrona praw Administratora - na podstawie art. 6 ust. 1 lit. f RODO.
10. Usługobiorcy przysługuje również prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych (ul. Stawki 2, 00-193 Warszawa).
§8
- Przedsiębiorca Quasi-konsument w rozumieniu OWS ma prawo odstąpić od umowy o świadczenie Usługi w terminie 14 dni bez podania jakiejkolwiek przyczyny.
- Termin do odstąpienia od umowy wygasa po upływie 14 dni od dnia zawarcia umowy o świadczenie Usługi.
- Aby skorzystać z prawa odstąpienia od umowy, Przedsiębiorca quasi-konsument powinien poinformować Usługodawcę o swojej decyzji o odstąpieniu od umowy w drodze jednoznacznego oświadczenia, na przykład poprzez wysłanie pisma pocztą na adres TIM S.A. ul. Jaworska 13, 53-612 Wrocław, lub pocztą elektroniczną na adres sklep@tim.pl.
- Przesyłając oświadczenie o odstąpieniu od umowy Przedsiębiorca quasi-konsument może skorzystać z wzoru formularza odstąpienia od umowy, którego treść znajduje się w §8 ust. 7, jednak nie jest to obowiązkowe.
- Aby zachować termin do odstąpienia od umowy, wystarczy wysłać oświadczenie o wykonaniu prawa odstąpienia od umowy przed upływem terminu do odstąpienia od umowy, np. pocztą, pocztą elektroniczną.
- W przypadku odstąpienia od umowy o świadczenie Usługi Usługodawca zwraca Przedsiębiorcy quasi-konsumentowi wszystkie otrzymane od ww. Usługobiorcy płatności z tytułu wynagrodzenia za Usługę, niezwłocznie, a w każdym przypadku nie później niż 14 dni od dnia, w którym Usługodawca został poinformowany o decyzji o wykonaniu prawa odstąpienia od umowy o świadczenie Usługi. Zwrotu płatności Przedsiębiorcy quasi-konsumentowi dokona przy użyciu takich samych sposobów płatności, jakie zostały przez ww. Usługobiorcę użyte w pierwotnej transakcji, chyba że wyraźnie zgodził się on na inne rozwiązanie; w każdym przypadku Przedsiębiorca quasi-konsument nie ponosi żadnych opłat w związku z tym zwrotem.
- Wzór formularza odstąpienia od umowy:
WZÓR FORMULARZA ODSTĄPIENIA OD UMOWY PRZEZ PRZEDSIĘBIORCĘ QUASI-KONSUMENTA (formularz ten należy wypełnić i odesłać tylko w przypadku chęci odstąpienia od umowy oświadczenie usługi „TIM KOMFORT PREMIUM”) Adresat: TIM S.A. ul. Jaworska 13, 53-612 Wrocław Niniejszym informuję/informujemy(*) o moim/naszym odstąpieniu od umowy o świadczenie Usługi TIM KOMFORT PREMIUM. Imię i nazwisko ………………………………………………….….………………………………………………..………... Adres ………………………………………………………………………………………………….. Podpis (tylko jeżeli formularz jest przesyłany w postaci papierowej) ……..………………………………………………………….………….. Data: …………………………………………………………… |
§9
Regulamin obowiązuje od dnia 24.06.2024.