Regulamin sklepu internetowego

REGULAMIN USŁUGI

TIM KOMFORT PREMIUM

 

§1

  1. Niniejszy Regulamin określa zasady i warunki świadczenia Usługi
  2. Następującym słowom użytym w tekście niniejszego Regulaminu zostały przypisane następujące znaczenia:

1)      Adres poczty elektronicznej Usługobiorcy: adres poczty, którego Usługobiorca używa do logowania się do Konta w Sklepie internetowym. 

2)      Dni robocze – dni od poniedziałku do piątku z wyłączeniem dni ustawowo wolnych od pracy na terenie Polski.

3)      Konto – Konto w Sklepie internetowym, w rozumieniu OWS.

4)      Okres obowiązywania – 1 miesiąc od dnia aktywowania Usługi.

5)      OWS – Ogólne warunki sprzedaży TIM S.A.

6)      Regulamin – niniejszy regulamin, którego treść znajduje się na stronie www.tim.pl. w zakładce TIM KOMFORT, w sąsiedztwie przycisku „Zamów pakiet”.

7)      Sklep internetowy – strona internetowa o adresie www.tim.pl. prowadzona przez Usługodawcę.

8)      Umowa sprzedaży - umowa sprzedaży zawierana za pośrednictwem Sklepu internetowego pomiędzy Usługodawcą jako sprzedającym a Usługobiorcą jako kupującym

9)      Usługa – usługa dająca Usługobiorcy możliwość, na warunkach określonych w niniejszym Regulaminie:

a)      bezpłatnego transportu towarów zakupionych w Sklepie internetowym odpowiednio na palecie lub w paczce, pod warunkiem, że wartość netto danego zamówienia jest co najmniej równa kwocie wskazanej w opisie Usługi w Zakładce TIM KOMFORT, a wybrany przez Usługobiorcę sposób wysyłki to paczka lub paleta;

b)      bezpłatnego cięcia kabli i przewodów zakupionych w Sklepie internetowym pod warunkiem, że wartość netto danego kabla lub przewodu podlegającego usłudze cięcia jest co najmniej równa kwocie wskazanej w opisie Usługi w zakładce TIM KOMFORT;

c)      dokonania zwrotu w terminie 30 dni towarów zakupionych przez Usługobiorcę w Sklepie internetowym, z uwzględnieniem obniżonej ceny transportu odpowiednio na palecie lub w paczce, związanej z odbiorem zwracanego towaru od Usługobiorcy - wskazanej w opisie Usługi w Zakładce TIM KOMFORT;

Szczegółowy zakres Usługi udostępniony danemu Usługobiorcy jest każdorazowo określony w opisie Usługi w Zakładce TIM KOMFORT.

10)  Oferta – treść wyświetlana Usługobiorcy w Zakładce TIM KOMFORT w przypadku, gdy:

1)      Usługobiorca nie jest stroną zawartej z Usługodawcą umowy o świadczenie Usługi lub

2)      Usługobiorca jest stroną zawartej z Usługodawcą umowy o świadczenie Usługi i do końca Okresu obowiązywania pozostało 5 dni,

określająca następujące warunki świadczenia Usługi: zakres Usługi obejmujący               świadczenia, o których mowa w pkt. 9 Regulaminu, wysokość wynagrodzenia.

11)  Usługodawca - TIM S.A. z siedzibą we Wrocławiu przy ul. Jaworskiej 13, 53-612 Wrocław, wpisaną do Rejestru Przedsiębiorców przez Sąd Rejonowy dla Wrocławia – Fabrycznej VI Wydział Gospodarczy KRS, pod numerem KRS 0000022407, o kapitale zakładowym w wysokości 23.300.000,00 zł w całości wpłaconym, legitymującą się NIP: 897-000-96-78, REGON: 930339253.  TIM S.A. posiada status dużego przedsiębiorcy w rozumieniu art. 4 pkt. 6) ustawy o przeciwdziałaniu nadmiernym opóźnieniom w transakcjach handlowych z dnia 08.03.2013 r.

12)  Usługobiorca – Przedsiębiorca w rozumieniu OWS, dokonujący zakupu Usługi, któremu Usługodawca umożliwił zawarcie umowy o świadczenie Usługi w ramach Zakładki TIM KOMFORT.

13)  Zakładka TIM KOMFORT – podstrona Sklepu internetowego, dostępna dla Usługobiorcy zalogowanego do Konta.

§2

  1. 1.      Dostawy realizowane w ramach Usługi mogą odbywać się wyłącznie na terytorium Polski.
  2. 2.      Usługa nie dotyczy umów sprzedaży towarów oznaczonych w Sklepie internetowym znakiem: „Produkty z magazynów zewnętrznych”.
  3. 3.      Umowa o świadczenie Usługi może być zawarta tylko przez głównego użytkownika Konta w Sklepie internetowym.

§3

  1. W celu zawarcia umowy o świadczenie Usługi konieczne jest:

1)      Zalogowanie się przez Usługobiorcę do Konta w Sklepie internetowym,

2)      Zapoznanie się przez Usługobiorcę z treścią Oferty i Regulaminu,

3)      Potwierdzenie przez Usługobiorcę zapoznania się z niniejszym Regulaminem oraz akceptacja Oferty poprzez kliknięcie na przycisk „Zamawiam pakiet”.

  1. Umowa o świadczenie Usługi jest zawarta pod warunkiem rozwiązującym nie zapłacenia przez Usługobiorcę wynagrodzenia w terminie 7 dni od dnia akceptacji Oferty.
  2. Usługa zostanie aktywowana niezwłocznie po dokonaniu zapłaty wynagrodzenia za Usługę.
  3. O aktywowaniu Usługi Usługodawca informuje Usługobiorcę poprzez wysłanie na Adres poczty elektronicznej wiadomości zawierającej fakturę VAT z tytułu wynagrodzenia za Usługę.
  4. Strony wyłączają obowiązywanie w stosunkach między nimi postanowień art. 66(1) §1-3 Kodeksu cywilnego.
  5. Umowa o świadczenie Usługi jest zawarta na Okres obowiązywania.
  6. W przypadku chęci zawarcia umowy o świadczenie Usługi na kolejny Okres obowiązywania, Usługobiorca powinien ponownie zawrzeć umowę o świadczenie Usługi zgodnie z procedurą opisaną §3 ust. 1. Zawarcie umowy o świadczenie Usługi na kolejny Okres obowiązywania jest możliwe nie wcześniej niż na 5 dni przed upływem bieżącego Okresu obowiązywania.

§4

  1. Usługa ma charakter odpłatny.
  2. Informacja o wysokości wynagrodzenia za Usługę znajduje się w opisie Usługi w Zakładce TIM KOMFORT.
  3. Wynagrodzenie za Usługę płacone jest jednorazowo z góry, za cały Okres obowiązywania.
  4. Zapłata za Usługę jest możliwa tylko z wykorzystaniem sposobu płatności Szybki przelew, w rozumieniu OWS.
  5. Usługobiorca zawierając umowę o świadczenie Usługi wyraża zgodę na wystawianie faktur, faktur korygujących oraz duplikatów ww. dokumentów w formie elektronicznej i przesyłanie ich na Adres poczty elektronicznej Usługobiorcy.

§5

  1. Strony wyłączają odpowiedzialność odszkodowawczą Usługodawcy wobec Usługobiorcy z tytułu niewykonania lub nienależytego wykonania Usługi.
  2. Usługobiorca zobowiązuje się nie dostarczać treści bezprawnych za pośrednictwem Usługi.
  3. Spory powstałe na tle wykonywania niniejszej umowy strony poddają pod rozstrzygnięcie sądu właściwego dla siedziby Usługodawcy.
  4. Postanowienia §5 ust. 1 i ust. 3 nie dotyczą Przedsiębiorcy quasi-konsumenta.

§6

  1. Usługobiorca ma prawo składać reklamacje w sprawie dotyczącej Usługi.
  2. Reklamacja w sprawie Usługi może zostać złożona w dowolny sposób zapewniający dojście oświadczenia woli Usługobiorcy w sprawie reklamacji do Usługodawcy, w szczególności drogą elektroniczną za pośrednictwem poczty elektronicznej na adres sklep.reklamacje@tim.pl, lub w formie pisemnej na adres: TIM S.A., ul. Jaworska 13, 53-612 Wrocław.
  3. Prawidłowo złożona reklamacja powinna zawierać następujące dane:

a)      dane Usługobiorcy (imię, nazwisko, firma, adres),

b)      adres poczty elektronicznej - jeśli Usługobiorca chce, aby Usługodawca kontaktował się z nim tym kanałem komunikacji,

c)      żądanie zgłaszane w ramach reklamacji.

  1. Usługodawca dołoży wszelkich starań, aby reklamacje zostały rozpatrzone w terminie nie później niż 30 dni.
  2. Odpowiedź na reklamacje zostanie udzielona takim samym kanałem jakim została złożona reklamacja.

§7

  1. Mając na względzie konieczność zrealizowania przez Usługodawcę obowiązku informacyjnego, o którym mowa w art. 13 RODO wobec Usługobiorcy, będącego osobą fizyczną prowadzącą działalność gospodarczą, Usługodawca spełnia ww. obowiązek informacyjny w ust. 2 – 10 poniżej.
  2. Administratorem danych osobowych Usługobiorcy jest TIM S.A. z siedzibą we Wrocławiu (53-612) przy ul. Jaworskiej 13, wpisana w Rejestrze Przedsiębiorców Krajowego Rejestru Sądowego prowadzonym przez Sąd Rejonowy dla Wrocławia-Fabrycznej we Wrocławiu, VI Wydział Gospodarczy Krajowego Rejestru Sądowego, pod numerem KRS 0000022407, NIP 897-000-96-78, kapitał zakładowy 23 300 000, 00 zł w całości wpłacony. Kontakt z administratorem możliwy jest listownie, pocztą e-mail na adres odo@tim.pl.
  3. Administrator wyznaczył Inspektora Ochrony Danych – Panią Roksanę Lejpamer, z którym kontakt możliwy jest za pośrednictwem adresu e-mail: odo@tim.pl.
  4. Administrator przetwarza dane Usługobiorcy zgromadzone na Koncie, a także dane konieczne do realizacji Usługi takie jak: nick (login), adres e-mail, nazwiska i imiona, adres zamieszkania lub pobytu, Numer Identyfikacji Podatkowej, wartość zakupionego towaru w ramach pojedynczego zamówienia uprawniająca do skorzystania z nieodpłatnej dostawy lub usługi cięcia kabli i przewodów, wynagrodzenie za usługę, termin płatności, okres świadczenia usługi, liczba i rodzaj dostaw z kosztem transportu 0 zł, liczba i rodzaj kabli ciętych z kosztem 0 zł, ilość i rodzaj towarów, wobec których przysługuje prawo zwrotu towaru w 30 dni.
  5. Dane osobowe są przetwarzane przez Administratora:
  6. Administrator otrzymał dane bezpośrednio od Usługobiorcy w związku ze skorzystaniem przez Usługobiorcę z Usługi.
  7. Dane Usługobiorcy mogą być przekazywane podmiotom przetwarzającym dane osobowe na zlecenie Administratora, m.in. podmiotom wykonującym dostawy w ramach realizacji Usługi, dostawcom usług IT, usług doradczych, audytowych, księgowych, doradztwa prawnego, czy archiwizacji dokumentów, przy czym takie podmioty przetwarzają dane na podstawie umowy z Administratorem i wyłącznie zgodnie z poleceniami Administratora.
  8. Dane Usługobiorcy będą przetwarzane:
    1. przez okres niezbędny dla realizacji Usługi i praw z niej wynikających;
    2. przez okres niezbędny do wykonania obowiązków prawnych ciążących na Administratorze na podstawie przepisów o rachunkowości;
    3. w przypadku przetwarzania danych do celów ustalenia, dochodzenia lub obrony roszczeń – do momentu wyegzekwowania roszczenia lub przedawnienia, w zależności, które zdarzenie nastąpi wcześniej.
    4. Usługobiorca ma prawo dostępu do swoich danych osobowych, do sprostowania danych osobowych, a ponadto, o ile ma to zastosowanie i jest zgodne z obowiązującymi przepisami prawa, ma prawo do: żądania usunięcia danych osobowych, żądania ograniczenia przetwarzania danych osobowych, przeniesienia danych czy sprzeciwu wobec przetwarzania danych. W celu skorzystania z powyższych praw Usługobiorca może skontaktować się z Administratorem za pośrednictwem kanałów wskazanych powyżej.
  1. w celu wykonania Usługi oraz pozostałych praw i obowiązków związanych z jej realizacją - na podstawie: art. 6 ust. 1 lit. b RODO;
  2. w celu prowadzenia ksiąg rachunkowych i dokumentacji podatkowej - na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w zw. z ustawą z dnia 29 września 1994 r. o rachunkowości;
  3. w przypadku ewentualnych sporów dane osobowe Usługobiorcy mogą być również przetwarzane w celu dochodzenia roszczeń bądź obrony praw Administratora, co stanowi tzw. prawnie uzasadniony interes, którym jest dochodzenie roszczeń i obrona praw Administratora - na podstawie art. 6 ust. 1 lit. f RODO. 

10.  Usługobiorcy przysługuje również prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych (ul. Stawki 2, 00-193 Warszawa).

 

 

§8

  1. Przedsiębiorca Quasi-konsument w rozumieniu OWS ma prawo odstąpić od umowy o świadczenie Usługi w terminie 14 dni bez podania jakiejkolwiek przyczyny.
  2. Termin do odstąpienia od umowy wygasa po upływie 14 dni od dnia zawarcia umowy o świadczenie Usługi.
  3. Aby skorzystać z prawa odstąpienia od umowy, Przedsiębiorca quasi-konsument powinien poinformować Usługodawcę o swojej decyzji o odstąpieniu od umowy w drodze jednoznacznego oświadczenia, na przykład poprzez wysłanie pisma pocztą na adres TIM S.A. ul. Jaworska 13, 53-612 Wrocław, lub pocztą elektroniczną na adres sklep@tim.pl.
  4. Przesyłając oświadczenie o odstąpieniu od umowy Przedsiębiorca quasi-konsument może skorzystać z wzoru formularza odstąpienia od umowy, którego treść znajduje się w §8 ust. 7, jednak nie jest to obowiązkowe.
  5. Aby zachować termin do odstąpienia od umowy, wystarczy wysłać oświadczenie o wykonaniu prawa odstąpienia od umowy przed upływem terminu do odstąpienia od umowy, np. pocztą, pocztą elektroniczną.
  6. W przypadku odstąpienia od umowy o świadczenie Usługi Usługodawca zwraca Przedsiębiorcy quasi-konsumentowi wszystkie otrzymane od ww. Usługobiorcy płatności z tytułu wynagrodzenia za Usługę, niezwłocznie, a w każdym przypadku nie później niż 14 dni od dnia, w którym Usługodawca został poinformowany o decyzji o wykonaniu prawa odstąpienia od umowy o świadczenie Usługi. Zwrotu płatności Przedsiębiorcy quasi-konsumentowi dokona przy użyciu takich samych sposobów płatności, jakie zostały przez ww. Usługobiorcę użyte w pierwotnej transakcji, chyba że wyraźnie zgodził się on na inne rozwiązanie; w każdym przypadku Przedsiębiorca quasi-konsument nie ponosi żadnych opłat w związku z tym zwrotem.
  7. Wzór formularza odstąpienia od umowy:

WZÓR FORMULARZA ODSTĄPIENIA OD UMOWY PRZEZ PRZEDSIĘBIORCĘ QUASI-KONSUMENTA

(formularz ten należy wypełnić i odesłać tylko w przypadku chęci odstąpienia od umowy oświadczenie usługi „TIM KOMFORT PREMIUM”)

 

Adresat: TIM S.A. ul. Jaworska 13, 53-612 Wrocław

Niniejszym informuję/informujemy(*) o moim/naszym odstąpieniu od umowy o świadczenie Usługi TIM KOMFORT PREMIUM.

Imię i nazwisko  ………………………………………………….….………………………………………………..………...

Adres  …………………………………………………………………………………………………..

Podpis (tylko jeżeli formularz jest przesyłany w postaci papierowej)

 

……..………………………………………………………….…………..

Data: ……………………………………………………………

 

§9

Regulamin obowiązuje od dnia 24.06.2024.