Płatności

Sam wybierasz, jak zapłacisz za zakupy na tim.pl: gotówką kurierowi, przelewem elektronicznym, kartą lub tradycyjnym przelewem na nasze konto. Formę płatności wybierasz w trakcie składania zamówienia.Płatności

 

 

 

Płatność przy odbiorze (pobranie)

Za zamówione produkty zapłać kurierowi przy odbiorze.Opcja płatności za pobraniem jest możliwa dla zamówień do 6504,07 zł netto/ 8000 brutto.

 

Szybki przelew                                                                                                                                       

Po wyborze tej opcji, zostaniesz przekierowany na stronę naszego pośrednika w płatnościach elektronicznych – przelewy24.pl (właścicielem serwisu jest DialCom24 Sp. z o.o.; ul. Kanclerska 15; 60-327 Poznań), a następnie do Twojego banku. Autoryzowana przez Ciebie płatność praktycznie od razu wpływa na konto przelewy24.pl. Gdy tylko nasz pośrednik potwierdzi otrzymanie płatności, przystąpimy do realizacji twojego zamówienia.

 

Karta płatnicza online

Po wyborze tej opcji, zostaniesz przekierowany na stronę naszego pośrednika w płatnościach elektronicznych – przelewy24.pl , gdzie należy wybrać odpowiedni system płatności kartą (agentem rozliczeniowym transakcji jest firma PayPro SA; ul. Kanclerska 15; 60-327 Poznań). Gdy tylko nasz pośrednik potwierdzi otrzymanie płatności, przystąpimy do realizacji twojego zamówienia.Opcja płatności kartą płatniczą online jest możliwa dla zamówień do 3.252,03 zł netto / 4000 brutto

 

Przedpłata na konto

Po złożeniu zamówienia otrzymasz od nas e-mail z numerem rachunku, na który powinieneś dokonać przelewu. Ponieważ dla każdego klienta generowany jest unikatowy numer konta, pamiętaj, aby wpłacić środki na numer rachunku wskazany w e-mailu. Po potwierdzeniu przez bank wpłaty na nasze konto przystąpimy do realizacji twojego zamówienia.


Limit kredytowy

Opcja dostępna dla stałych klientów, którzy otrzymali od TIM SA indywidualnie ustalony limit kredytowy, a więc możliwość składania zamówień z odroczonym terminem płatności.

Zgłoś uwagi

Sklep TIM jest stale rozwijany, aby sprostać stale rosnącym potrzebom naszych klientów. Jeżeli pojawił się jakiś błąd na stronie, chciałbyś aby pojawiła się nowa funkcjonalność lub funkcja na stronie nie działa, tak jak byś tego oczekiwał – prześlij nam informację.

Rodzaj zgłoszenia

Informacja kontaktowa (Abyśmy mogli poinformować o stanie zgłoszenia lub doprecyzować problem.)

Opis błędu / informacja do zgłoszenia: