- :Jesteś tutaj
- Strona główna
- Centrum usług
Nowość na TIM.pl - odkryj TIM Komfort i ciesz się z jeszcze większego komfortu zakupów.
Poznaj autorskie konfiguratory pomp ciepła i fotowoltaiki. Uzyskaj szybką wycenę i propozycje produktów dopasowanych do Twoich potrzeb.
Pierwsze miesiące z Centrum Usług za nami - czas na krótkie podsumowanie i aktualizację!
Centrum Usług już dostępne, a wraz z nim szereg udogodnień! Sprawdź! Z przyjemnością przedstawiamy Ci nowe Centrum Usług! Stworzyliśmy je, aby zebrać w jednym miejscu wszystkie usługi oferowane przez TIM.pl. Co znajdziesz w tej zakładce? - Wszystkie najważniejsze informacje dotyczące usług TIM.pl zebrane w jednym miejscu. - Konfiguratory autorskie TIM oraz od producentów . - Aktualności dotyczące nowych usług oraz zmian w już istniejących To tylko kilka najważniejszych kwestii, które poruszamy w ramach Centrum Usług. Zależy nam, abyś w szybki i prosty sposób mógł/mogła odnaleźć odpowiedzi na nurtujące Cię pytania. Chcemy, aby współpraca z nami była owocna i klarowna dla obu stron. Stawiamy na partnerskie podejście, dlatego nie mamy przed Tobą żadnych tajemnic! Odwiedź Centrum Usług i sprawdź, co możemy Ci zaoferować w ramach współpracy. Konfiguratory W zakładce konfiguratory znajdziesz dostęp do konfiguratorów osprzętu elektronicznego. Intuicyjny panel oraz automatyczne przekierowanie na TIM.pl po stworzeniu zestawu, pozwala zaoszczędzić czas. Wybierz konfigurator, który Cię interesuje oraz stwórz wizualizację zestawu gniazd, włączników czy regulatorów, które wykorzystasz w swoim projekcie. Doskonałe narzędzie dla Project Managerów, którzy zajmują się kilkoma projektami jednocześnie i chcą mieć wszystko w jednym miejscu. Sprawdź możliwości konfiguratorów i wygodnie zarządzaj swoją pracą!
Jeśli prowadzisz własny biznes, z pewnością wiesz, z iloma wyzwaniami musi się mierzyć współczesny przedsiębiorca. Liczba tematów, którymi trzeba zarządzać i je kontrolować, może być na tyle przytłaczająca, że bardzo często nie da się działać w pojedynkę. Wówczas masz zazwyczaj dwie opcje skalowania biznesu – możesz delegować zadania innym osobom (co znacząco może zwiększyć firmowe koszty) lub postawić na… automatyzację! Stałe, powtarzalne czynności, które absorbują Twój czas, możesz bowiem z powodzeniem oddać programom, które zrobią to, na co Tobie lub Twoim pracownikom często brakuje przerobu. Do takich czynności należy m.in. codzienny obowiązek wprowadzania niezbędnych dokumentów do systemów sprzedażowych – w tym faktur. Biorąc pod uwagę nowe możliwości oraz świadomość tego, jak ważny dla naszych klientów jest element automatyzacji w ich firmie, wspólnie z Seldo przygotowaliśmy dla nich rozwiązanie, które upraszcza codzienne obowiązki do minimum. Co to jest Seldo? Seldo to aplikacja, którą możesz zintegrować z programem sprzedażowym w Twojej firmie (sklep, hurtownia). Jest to importer faktur, dzięki któremu faktury zakupu od TIM-u oraz od innych dostawców, sprzedających swoje produkty na platformie TIM.pl, wprowadzą się automatycznie do Twojego programu w ekspresowym tempie. Zdajemy sobie sprawę z tego, że przez ręczne wprowadzanie faktur, może zrobić się duży bałagan w kartotekach towarowych. Problem może być jeszcze większy, gdy wprowadzaniem faktur do jednej bazy zajmuje się kilka osób jednocześnie. Dzięki rozwiązaniu Seldo poukładasz swoje towary, a ponadto wykluczysz możliwość popełnienia błędów, które zdarzają się przy ręcznym wprowadzaniu dokumentów. Nadal będziesz mógł pracować na swoich nazwach kartotek, jeżeli tak jest Ci wygodniej, ale kody EAN i inne istotne dane nadpiszą się w danej kartotece. Nie musisz już tego robić ręcznie. W przypadku, gdy pierwszy raz zamawiasz towar, kartoteka z faktury zapisze się automatycznie podczas importu dokumentu. Jakie są korzyści z korzystania z takiej formy automatyzacji? Dzięki automatycznemu wprowadzaniu faktur zaoszczędzisz dużo czasu i unikniesz błędów oraz bałaganu w swoim programie sprzedażowym. Towar będzie zawsze wprowadzony na czas. Pozwoli to Tobie lub Twoim pracownikom skupić się na najważniejszych zadaniach, które będą pomagać Twojej firmie rosnąć – bez obaw, że nowe transakcje przysporzą Wam więcej obowiązków związanych z obsługą większej liczby faktur. Jeżeli w ciągu dnia wprowadzasz około 10 faktur, to zaoszczędzisz 30 minut dziennie. Jeżeli jest ich więcej, to łatwo wyliczyć oszczędność czasu. A czas – szczególnie w biznesie – to pieniądz! Możesz go wykorzystać na skupieniu się na sprzedaży lub pozyskiwaniu nowych klientów lub zleceń. Jak uruchomić Seldo? Seldo integruje się z najpopularniejszym programami sprzedażowymi, takimi jak SubiektGT, Subiekt nexo, Navireo, enova365, Wapro ERP, Infover, Comarch ERP Optima czy Comarch ERP XL. W celu uruchomienia Seldo, wejdź na stronę https://www.tim.pl/seldo i wypróbuj 30-dniową bezpłatną wersję próbną. Poproś swojego opiekuna o wygenerowanie hasła do Seldo, które zostanie przysłane na Twój adres e-mail. Następnie pobierz aplikację i zainstaluj importer faktur w 5 minut na swoim komputerze. W razie jakichkolwiek problemów, dział pomocy Seldo zawsze pomoże Ci je rozwiązać. Po kilku minutach możesz cieszyć się aplikacją Seldo, która wyręczy Cię z odtwórczego zajęcia, jakim jest wprowadzanie faktur zakupowych! Jak korzystać z Seldo? Po zainstalowaniu aplikacji, import dokumentów jest banalnie prosty. Wystarczy wejść w zakładkę „Dostawcy”. Tam pojawią się Twoje faktury zakupu. Po wybraniu faktury, musisz tylko kliknąć przycisk „zaimportuj”. Prościej już się nie da!
Nie znalazłeś interesującej Cię usługi lub masz dodatkowe pytania?
Zadzwoń lub wypełnij formularz kontaktowy.