Przedłużona gwarancja

PRZEDŁUŻONA GWARANCJA
Chcesz wydłużyć gwarancję na zakupiony produkt? Możesz zrobić to z TIM! Poniżej więcej szczegółów.

Informacje

„Wydłużona gwarancja” to możliwość zakupu towaru z dłuższym okresem gwarancji u wybranych producentów. Chcesz skorzystać z opcji wydłużonej gwarancji? Skontaktuj się z nami – a my odpowiemy, czy producent, którego produkt planujesz zakupić, daje taką możliwość.

Jak przebiega proces wydłużenia gwarancji?
  1. Planujesz inwestycję i potrzebujesz przedłużonej gwarancji? Skontaktuj się ze swoim opiekunem w TIM S.A.
  2. Opiekun sprawdzi, czy wybrany producent posiada opcje wydłużenia gwarancji.
  3. Na etapie ofertowania z dostawcą, opiekun ustali, jak długo ma trwać okres gwarancyjny oraz jaka będzie cena towaru uwzględniająca udzielenie przez dostawcę przedłużonej gwarancji
  4. Opiekun przedstawi Ci ofertę i po jej akceptacji przez Ciebie oraz oficjalnym zamówieniu, przystąpimy do jego realizacji.

TIM S.A., jako sprzedawca, nie udziela gwarancji na sprzedawane przez siebie towary. Gwarancji w danym przypadku udzielają producenci towarów lub ich autoryzowani przedstawiciele na terenie Polski. W związku z powyższym uprawnienia z tytułu gwarancji należy wykonywać zgodnie z warunkami zamieszczonymi na karcie gwarancyjnej lub w reklamie oraz we wskazanej przez gwaranta sieci serwisowej. Udzielenie gwarancji nie pozbawia Cię prawa do dochodzenia wobec TIM S.A. roszczeń z tytułu rękojmi za wady, lub w przypadku gdy jesteś konsumentem lub tzw. przedsiębiorca quasi-konsumentem – z tytułu odpowiedzialności z tytułu zgodności towaru z umową.