Formularz kontaktowy

FORMULARZ KONTAKTOWY
Chcesz się z nami skontaktować? Skorzystaj z wygodnego formularza kontaktowego. Wybierając temat, który najbliżej opisuje Twoje pytanie, masz pewność, że trafi ono do odpowiedniego specjalisty.

Informacje

Masz pilną sprawę do naszych specjalistów? Utwórz zgłoszenie za pomocą dedykowanego formularza kontaktowego! Dobrze dopasowany temat zgłoszenia pozwoli skierować Twoje zapytanie bezpośrednio do osoby odpowiedzialnej za dany obszar w TIM.

Czas odpowiedzi wynosi do 24h (w dni robocze). Jeśli nie będziemy w stanie odpowiedzieć w tym czasie lub załatwienie sprawy będzie wymagało dodatkowego czasu – poinformujemy Cię o tym!

Co z nami zyskujesz?
Oszczędność czasu: Używając naszego formularza kontaktowego, oszczędzasz mnóstwo czasu na inne, ważne sprawy.
Dostępność: Możesz utworzyć zgłoszenie z dowolnego miejsca na świecie i o dowolnej porze, która najbardziej Ci odpowiada.
Gwarancja odpowiedzi: Po wysłaniu zapytania otrzymujesz automatyczne potwierdzenie, o otrzymaniu przez nas Twojego zgłoszenia. W wiadomości znajdziesz wybrany temat wraz z jego numerem, dzięki czemu bez problemu odnajdziesz zgłoszenie w gąszczu innych e-maili.
Funkcjonalność: Możesz zgłosić dowolny temat za pomocą dedykowanych formularzy. Do każdego zgłoszenia możesz dołączyć niezbędne dokumenty lub załączniki.

Najczęściej zadawane pytania

Jak długo będę czekać na odpowiedź?
Nasi specjaliści zazwyczaj odpowiadają na zgłoszenia w ciągu 24 godzin w dni robocze. Jeśli jednak będziemy potrzebować więcej czasu na rozwiązanie Twojej sprawy, otrzymasz od nas wiadomość z taką informacją.
Jaki temat zgłoszenia powinienem wybrać?
Możesz wybrać jeden z wielu tematów, w zależności od charakteru Twojego zgłoszenia. Poniżej prezentujemy aktualne kategorie, do których możesz przypisać swoje zgłoszenie:

  • Zamówienia: termin realizacji, prośba o częściową wysyłkę zamówienia, inne zgłoszenia
  • Produkty: brak produktu w sklepie, inne zgłoszenia
  • Księgowość: rozliczenie salda, zwrot z tytułu nadpłaty, rozliczenie korekt, inne zgłoszenia
  • Reklamacje i zwroty: status reklamacji, status zwrotu, inne zgłoszenia
  • Co zrobić w sytuacji, kiedy żaden z powyższych tematów nie pasuje do mojego tematu?
    Jeśli żaden z powyższych tematów nie pasuje do tematu Twojego zgłoszenia - wybierz po prostu “Formularz kontaktowy”. Uwaga: tematy niezdefiniowane mogą wymagać dodatkowego czasu na odpowiedź. W miarę możliwości postaraj się dopasować tematy do powyższych kategorii.
    Czy konieczne jest posiadanie konta na TIM.pl, aby skorzystać z naszego formularza kontaktowego.
    Nie, nie musisz posiadać konta, aby skontaktować się z nami w sprawie swojego problemu. Niemniej jednak, jeśli jesteś zarejestrowanym klientem, jesteśmy w stanie zapewnić Ci szybszą i bardziej efektywną pomoc. Dzieje się tak, ponieważ dysponujemy informacjami o tym, czy jesteś klientem indywidualnym czy firmowym. Posiadamy również szybki dostęp do twoich bieżących zamówień, reklamacji, zwrotów oraz innych kwestii zapisanych w historii twojego konta.