Reklamacje i zwroty

  • Informacje o reklamacjach
  • Informacje o zwrotach
Reklamacje

Dział Reklamacji TIM S.A.
ul. Kwiatkowskiego 24
55-011 Siechnice
e-mail: sklep.reklamacje@tim.pl
Godziny pracy działu reklamacji: pn-pt 8.00-16.00

Konsument może skorzystać z pozasądowych sposobów rozpatrywania reklamacji i dochodzenia roszczeń. Chcąc skorzystać z możliwości polubownego rozwiązywania sporów dotyczących zakupów internetowych, Konsument może złożyć swoją skargę np. za pośrednictwem unijnej platformy internetowej ODR, dostępnej pod adresem: http://ec.europa.eu/consumers/odr/

Dla konsumentów:

WARUNKI REKLAMACJI

Dla przedsiębiorców:

WARUNKI REKLAMACJI

Złóż reklamację
Reklamacje

Dział Zwrotów TIM S.A.
ul. Kwiatkowskiego 24
55-011 Siechnice
e-mail zwroty@tim.pl
Godziny pracy działu reklamacji: pn-pt 8.00-16.00

Konsument może skorzystać z pozasądowych sposobów rozpatrywania reklamacji i dochodzenia roszczeń. Chcąc skorzystać z możliwości polubownego rozwiązywania sporów dotyczących zakupów internetowych, Konsument może złożyć swoją skargę np. za pośrednictwem unijnej platformy internetowej ODR, dostępnej pod adresem: http://ec.europa.eu/consumers/odr/

Dla konsumentów:

WARUNKI ZWROTÓW

Dla przedsiębiorców:

WARUNKI ZWROTÓW

Dołączenie dokumentu do przesyłki przyśpieszy rozpatrzenie wniosku!

WZÓR ODSTĄPIENIA OD UMOWY

Porównywarka

Zgłoś uwagi

Sklep TIM jest stale rozwijany, aby sprostać stale rosnącym potrzebom naszych klientów. Jeżeli pojawił się jakiś błąd na stronie, chciałbyś aby pojawiła się nowa funkcjonalność lub funkcja na stronie nie działa, tak jak byś tego oczekiwał – prześlij nam informację.

Rodzaj zgłoszenia

Informacja kontaktowa (Abyśmy mogli poinformować o stanie zgłoszenia lub doprecyzować problem.)

Opis błędu / informacja do zgłoszenia: