Infolinia Działu Reklamacji

Od dnia 02.01.2019 r. wszelkie informacje związane z obsługą posprzedażową uzyskacie kontaktując się z inforlinią działu reklamacji.

W czym możemy Ci pomóc? Sprawdzimy Twój aktualny status reklamacji Anulujemy wcześniej złożone reklamacje Wprowadzimy nowe dane adresowe Zmienimy ilość reklamowanych produktów
Skontaktuj się z nami
  • e-mail: sklep.reklamacje@tim.pl
  • tel. +48 71 37 61 764
  • tel. +48 71 37 61 765
  • Godziny pracy działu reklamacji: pn-pt 8.00-15.30.

Informacje o reklamacjach

Konsument może skorzystać z pozasądowych sposobów rozpatrywania reklamacji i dochodzenia roszczeń. Chcąc skorzystać z możliwości polubownego rozwiązywania sporów dotyczących zakupów internetowych, Konsument może złożyć swoją skargę np. za pośrednictwem unijnej platformy internetowej ODR, dostępnej pod adresem: http://ec.europa.eu/consumers/odr/

Warunki reklamacji dla konsumentów Warunki reklamacji dla przedsiębiorców

Informacje o zwrotach

Dział Zwrotów TIM S.A.
  • ul. Kwiatkowskiego 24
  • 55-011 Siechnice
  • e-mail: dzial.zwrotow@3lp.eu
  • Godziny pracy działu zwrotów: pn-pt 8.00-16.00.

Konsument może skorzystać z pozasądowych sposobów rozpatrywania reklamacji i dochodzenia roszczeń. Chcąc skorzystać z możliwości polubownego rozwiązywania sporów dotyczących zakupów internetowych, Konsument może złożyć swoją skargę np. za pośrednictwem unijnej platformy internetowej ODR, dostępnej pod adresem: http://ec.europa.eu/consumers/odr/

Warunki zwrotów dla konsumentów Warunki zwrotów dla przedsiębiorców Wzór odstąpienia od umowyDołączenie dokumentu do przesyłki przyśpieszy rozpatrzenie wniosku!
  Z uwagi na sytuację epidemiologiczną możliwość zwrotu towarów dla Klientów biznesowych została zawieszona