Realizacja zwrotów

Spis treści:

  1. Czy mogę zwrócić towar osobiście do magazynu?
  2. W jakich przypadkach nie mogę dokonać zwrotu zakupionego towaru?

1Czy mogę zwrócić towar osobiście do magazynu?

Zwrot towaru możliwy jest wyłącznie za pośrednictwem elektronicznego formularza zwrotów dostępnego na TIM.pl. Jest to równoznaczne ze zleceniem TIM S.A. usługi organizacji transportu zwracanego towaru. W przypadku konsumentów i quasi-konsumentów zwrot jest darmowy.

Zwrot bębnów zawsze odbywa się na koszt TIM S.A.

2W jakich przypadkach nie mogę dokonać zwrotu zakupionego towaru?

Zwrot nie jest możliwy w przypadku, gdy:

  • został przekroczony termin zwrotu - wniosek musi zostać złożony w terminie 14 dni od daty wystawienia faktury dotyczącej zwracanego towaru;
  • jest to towar uzupełniający, czyli prefabrykowany - zamawiany bezpośrednio od dostawcy i niemagazynowany (w tym również produkowany na zamówienie);
  • towar został zamówiony z nagrodą (nie dotyczy quasi-konsumenta);
  • towar ma w sklepie ikonę „outlet” lub „brak zwrotu”;
  • jest to towar, którego nie można kupić przez dodanie go do koszyka na TIM.pl, lecz jedynie po otrzymaniu od sprzedawcy odrębnej oferty w odpowiedzi na przesłane przez przedsiębiorcę zapytanie ofertowe,
  • kable i przewody posiadają w opisie towaru na TIM.pl. oznaczenie „bębnowy” lub są specjalnie cięte na zamówienie kupującego;
  • są to bębny (szpule) jednorazowe;
  • towary są objęte promocją lub stanowią nagrodę w ramach promocji, w stosunku do których prawo odstąpienia od umowy jest wyłączone przez sprzedawcę w opisie warunków danej promocji;
  • towary były w jakikolwiek sposób używane, zostały uszkodzone lub zabrudzone lub ich opakowanie jest uszkodzone lub zabrudzone.

Czy ten artykuł był pomocny?