Porównywarka

Zgłoś uwagi

Sklep TIM jest stale rozwijany, aby sprostać stale rosnącym potrzebom naszych klientów. Jeżeli pojawił się jakiś błąd na stronie, chciałbyś aby pojawiła się nowa funkcjonalność lub funkcja na stronie nie działa, tak jakbyś tego oczekiwał – prześlij nam informację.

Rodzaj zgłoszenia

Informacja kontaktowa (Abyśmy mogli poinformować o stanie zgłoszenia lub doprecyzować problem.)

Opis błędu / informacja do zgłoszenia:

Pomoc

Zapytanie ofertowe

Funkcja dostępna w koszyku za pośrednictwem przycisku „Wyślij zapytanie ofertowe” . Umożliwia skierowanie do TIM SA prośby o przygotowanie indywidualnej oferty z uwagi na przekroczenie określonej wartości koszyka w celu optymalizacji/negocjacji warunków zamówienia.

W ciągu 1 dnia roboczego pracownik TIM SA przesyła mailem odpowiedź na zapytanie ofertowe w formie finalnej oferty. Oferta będzie także widoczna do zaakceptowania na koncie klienta – w zakładce Moje zamówienia -> Oferty. Odpowiedź na zapytanie ofertowe będzie aktualna tylko przez ściśle określony czas, po czym zostanie automatycznie anulowana. Akceptacja odpowiedzi na zapytanie ofertowe jest tożsama ze złożeniem zamówienia.

W szczególnych przypadkach pracownik TIM SA przed ostateczną odpowiedzią na zapytanie ofertowe dodatkowo skontaktuje się z klientem telefonicznie lub mailowo, by zadać dodatkowe pytania, niezbędne do dokonania wyceny.