Zapytania ofertowe

Spis treści:

  1. Czym jest zapytanie ofertowe? Jak wygląda proces ofertowania?
  2. Jak złożyć zapytanie ofertowe na TIM.pl?
  3. Jak mogę wyszukać złożone zapytanie ofertowe lub ofertę?
  4. Jaki status może mieć zapytanie ofertowe / przygotowana oferta?

1Czym jest zapytanie ofertowe? Jak wygląda proces ofertowania?

Aby negocjować warunki handlowe dotyczących konkretnych produktów masz możliwośc złożenia zapytania ofertowego. Taka opcja pojawi się w koszyku po przekroczeniu wartości 5 tyś. zł netto lub dodaniu produktu, ktorego nie ma w magazynie.

Po złożeniu zapytania ofertowego Twój opiekun przygotuje dla Ciebie ofertę na podstawie produktów z zapytania i wyślę ją do Ciebie. Aby zaakcpetować ofertę wejdź w zakładkę „Moje konto – Oferty” i przy danej ofercie kliknij "Opcje", a następnie "Akceptuję". Możesz ją z tego miejsca również odrzucić.

2Jak złożyć zapytanie ofertowe na TIM.pl?

Możliwość złożenia zapytania ofertowego pojawia się po przekroczeniu wartości 5 tys. zł netto w koszyku lub w przypadku braku towarów w magazynie. Po spełnieniu warunków w koszyku pojawi się przycisk “Zapytanie ofertowe”. Umożliwia on przesłanie do TIM.pl prośby o przygotowanie oferty dotyczącej towarów niedostępnych standardowo za pośrednictwem sklepu internetowego lub przygotowanie oferty sprzedaży na warunkach cenowych innych niż dostępne w sklepie internetowym. ikona zapytanie ofertowe

Po kliknięciu przycisku „Zapytanie ofertowe” uzupełnij wszystkie wymagane dane adresowe. Aby przejść do ostatniego kroku, kliknij na “Przejdź do podsumowania zamówienia” na dole strony. ikona: przejdź do podsumowania zamówienia

W „Podsumowaniu” sprawdź, czy zgadzają się dane do faktury, dane do przesyłek, sposób płatności oraz zamawiane produkty. Jeżeli wszystko jest wypełnione poprawnie, kliknij „Złóż zapytanie ofertowe”. Zostanie ono wysłane do Twojego opiekuna. ikona: złóż zapytanie ofertowe

Opiekun skontaktuje się z Tobą w celu ustalenia warunków oferty. Propozycję wyśle do Ciebie w ramach potwierdzenia. Jeżeli zaproponowane warunki Ci odpowiadają, zaakceptuj ofertę, a zostanie ona przekształcona w zamówienie do realizacji. Ofertę oraz jej status możesz podejrzeć w zakładce „Moje konto”, „Oferty”.

Wszystkie złożone zapytania ofertowe znajdziesz na swoim koncie w zakładce „Oferty”.

3Jak mogę wyszukać złożone zapytanie ofertowe lub ofertę?

Zapytania ofertowe możesz wyszukać W zakładce „Moje konto – Oferty”.

Zapytania ofertowe możesz wyszukać, używając filtrów:

  1. Numer oferty
  2. Data wystawienia – możesz zaznaczyć okres, w którym wysłałeś zapytanie ofertowe.
  3. Wartość netto – możesz zaznaczyć przedział cenowy netto i wyszukiwać oferty w danym przedziale.
  4. Numer zapytania ofertowego.
  5. Data obowiązywania – możesz zaznaczyć okres, w którym obowiązują oferty.

Jeżeli nie widzisz swojego zapytania ofertowego, użyj przycisku „Odśwież”. W przypadku gdy zapytanie ofertowe nie jest dalej widoczne, spróbuj wpisać niestandardowy numer oferty „1000”. znajdź ofertę

Przeglądając zakładkę „Oferty” możesz wykonać następujące czynności: opcje zakładki oferty

  • Szczegóły oferty – otwiera listę produktów w danej ofercie oraz pokazuje szczegółowe informacje dotyczące oferty.
  • Pobierz w PDF – pozwala zapisać ofertę w formacie pdf.
  • Historia rozmów - umożliwia śledzenie korespondencji pomiędzy Tobą a Twoim opiekunem dotyczącą oferty.
  • Drukuj

4Jaki status może mieć zapytanie ofertowe / przygotowana oferta?

  • Aktywna – oferta została przygotowana przez opiekuna, teraz możesz sprawdzić nowe warunki oferty.
  • Nieaktywna – oferta została odrzucona.
  • Zaakceptowana – oferta została przez Ciebie zaakceptowana i przekształciła się w zamówienie.
  • Wysłane do TIM – wysłałeś zapytanie ofertowe do TIM i oczekuje ono na podjęcie przez opiekuna.
  • Anulowana – oferta została anulowana.
  • Weryfikacja – wymagana jest weryfikacja warunków finansowych oferty, np. kiedy Twój dostępny limit kredytowy jest niewystarczający.

Czy ten artykuł był pomocny?