Funkcja dostępna w koszyku za pośrednictwem przycisku „Wyślij zapytanie ofertowe” . Umożliwia skierowanie do TIM SA prośby o przygotowanie indywidualnej oferty z uwagi na przekroczenie określonej wartości koszyka w celu optymalizacji/negocjacji warunków zamówienia.
W ciągu 1 dnia roboczego pracownik TIM SA przesyła mailem odpowiedź na zapytanie ofertowe w formie finalnej oferty. Oferta będzie także widoczna do zaakceptowania na koncie klienta – w zakładce Moje zamówienia -> Oferty. Odpowiedź na zapytanie ofertowe będzie aktualna tylko przez ściśle określony czas, po czym zostanie automatycznie anulowana. Akceptacja odpowiedzi na zapytanie ofertowe jest tożsama ze złożeniem zamówienia.
W szczególnych przypadkach pracownik TIM SA przed ostateczną odpowiedzią na zapytanie ofertowe dodatkowo skontaktuje się z klientem telefonicznie lub mailowo, by zadać dodatkowe pytania, niezbędne do dokonania wyceny.