Koszyk

Spis treści:

  1. Jak wyeksportować produkty z koszyka do pliku?
  2. „Oferuj dla klienta” czyli jak stworzyć ofertę klientowi?
  3. Jak wyszukać i dodać produkt z poziomu koszyka?
  4. Jak zaimportować produkty z pliku do koszyka?
  5. Jak masowo edytować produkty?
  6. Jak działa dzielona płatność w koszyku?
  7. Jak ustawić sposób dostawy w koszyku?
  8. Jak stworzyć wiele koszyków?

1Jak wyeksportować produkty z koszyka do pliku?

Produkty w koszyku możesz wyeksportować do pliku CSV. W ten sposób możesz dokonać zmian ilości produktów lub dodać nowe, aby następnie je łatwo zaimportować do koszyka. Możesz również wyeksportować plik z produktami najczęściej przez Ciebie kupowanymi i poprzez jego import szybko dodasz je do koszyka.

W koszyku najedź na “Opcje” a następnie wybierz „Eksportuj do pliku”. eksport do pliku z koszyka

W ten sposób możesz łatwo wygenerować plik .CSV ze wszystkimi produktami z Twojego koszyka wraz z ich ilością. Taki plik możesz później zaimportować, aby dodać produkty do koszyka z pliku.

ikona koszyka

2„Oferuj dla klienta” czyli jak stworzyć ofertę klientowi?

"Ofertuj dla klienta" pozwala Ci stworzyć kartę ofertową z produktów, które znajdują się w koszyku. Ta opcja pozwala na zmiany w obrębie cen, ilości czy dodanie produktu spoza oferty TIM. W ten sposób szybko i łatwo stworzysz ofertę, która możesz przedstawić swojemu klientowi.

W koszyku najedź na „Opcje” a następnie „Ofertuj dla klienta”. oferuj dla klienta

Używając tej opcji, możesz stworzyć kartę ofertową na produkty, które znajdują się w koszyku. Podczas tworzenia oferty możesz edytować nazwę produktów, ich ceny, dodawać narzut, dodać własne logo lub produkt, a nawet ukryć ceny producenta. Oferta wygeneruje się w pliku .PDF, który możesz przesłać swojemu klientowi.

Jak działa opcja „Ofertuj w PDF”?

Jeżeli chcesz utworzyć kartę ofertową, aby przedstawić ją np. swojemu przełożonemu, możesz ją łatwo wygenerować, używając tej opcji. Karta zostanie zapisana w pliku .PDF.

3Jak wyszukać i dodać produkt z poziomu koszyka?

Jeśli podczas kompletowania zamówienia, zapomniałeś dodać jakiś produkt do koszyka, możesz to łatwo zrobić, korzystając z wyszukiwarki. Wpisz interesująca Cię frazę, a zobaczysz sugerowaną listę produktów, o które możesz uzupełnić swój koszyk. Wyszukiwarka podpowie Ci najczęściej wyszukiwane frazy oraz kategorie produktów, które pomogą sprecyzować listę interesujących Cię produktów. sugerowana lista produktówUWAGA: Funkcja wyszukiwarki w koszyku jest dostępna wyłącznie dla klientów biznesowych.

4Jak zaimportować produkty z pliku do koszyka?

Dzięki wyeksportowaniu produktów z koszyka do pliku możesz edytować w nim ceny lub dodować nowe produkty. Tak przygotowany plik możesz z łatwościa zaimportować do koszyka.

Akceptowane rozszerzenia pliku to .XLS, .XLSX, .CSV lub .EPP. Poprawny plik do importu powinien zawierać następujące dane:

  • kolumna 1: indeks producenta, indeks TIM lub kod EAN,
  • kolumna 2: ilość,
  • kolumna 3 (opcjonalna): nazwa produktu.

Po przygotowaniu pliku, wejdź w koszyk i naciśnij "Opcje". Wybierz "Importuj produkty" i załaduj plik. Po przetworzeniu pliku, produkty dodadzą się do koszyka.

UWAGA: Funkcja importu produktów jest dostępna wyłącznie dla klientów biznesowych.

5Jak masowo edytować produkty?

Edytowanie ilości produktów

Aby zmienić ilość kilku produktów w koszyku, w polu „Ilość” wpisz interesującą Cię ilość przy każdym z produktów. Aby zaktualizować koszyk, kliknij „Przelicz koszyk”. Aby anulować operację, kliknij „Anuluj”.

Masowe usuwanie, przenoszoszenie i kopiowanie do innego schowka lub koszyka

Jeśli zależy Ci na szybkiej edycji wielu produktów koszyku, zaznacz na ich liście te, które chcesz przenieść lub skopiować po lewej stronie od zdjęcia produktu. Możesz zaznaczyć całą listę produktów, klikając na górze listy. edycja masowa produktów

Najedź na „Opcje” i wybierz, co chcesz zrobić z danym produktem lub listą produktów. Możesz skopiować lub przenieść wybrane produkty do koszyka lub schowka, a także usunąć z koszyka wybrane produkty.

Po wybraniu każdej z opcji wyświetli się dodatkowe okno, w którym wybierzesz, do którego koszyka/schowka chcesz dany produkt skopiować/przenieść.

UWAGA: Funkcja edycji masowej jest dostępna wyłącznie dla klientów biznesowych.

6Jak działa dzielona płatność w koszyku?

Jeżeli Twój koszyk przekracza 15 tyś. zł brutto i znajduje się w nim jeden ze specjalnych produktów, zostanie wymuszona dzielona płatność (split payment). Oznacza to, że za swoje zamówienie zapłacisz wyłącznie limitem kredytowym, a za fakturę przelewem. Dotyczy to jedynie klientów biznesowych.

7Jak ustawić sposób dostawy w koszyku?

Aby ustawić sposób dostawy w koszyku znajdź poniższa sekcję znajdująca się pod listą produktów. opcje produktów

Kliknij na rozwijaną listę i wybierz jeden z dostępnych sposobów dostawy.

Jeżeli Twoje zamówienie zostanie dostarczone więcej niż jedną przesyłką, będziesz mógł wybrać sposób dostawy każdej z niej.

Możesz również:

  • podejrzeć listę produktów w przesyłce, najeżdżając na „Zobacz listę produktów”. wybierz koszyk
  • zmienić preferowanego kuriera, klikając opcje „Zmień kuriera”. dostawa opcje

8Jak stworzyć wiele koszyków?

Na TIM.pl możesz stworzyć więcej niż jeden koszyk, aby było Ci jeszcze łatwiej zarządzać swoimi zamówieniami. Aby dodać nowy koszyk, najedź na „Opcje” i wybierz „Dodaj nowy koszyk”.

Swojemu nowemu koszykowi możesz nadać dowolną nazwę, abyś mógł go jeszcze łatwiej znaleźć wśród innych. Poszczególne koszyki możesz usunąć, zmienić ich nazwę lub połączyć kilka koszyków w jeden.

Czy ten artykuł był pomocny?