Spis treści:
- Gdzie znajdę historię wszystkich zamówień?
- Co oznaczają statusy zamówień?
- Jak wyszukać zamówienie?
- Jak zobaczyć szczegółowy podgląd zamówienia?
- Zamówienie z wieloma przesyłkami
- Jak dodać do koszyka zamówione produkty ponownie?
- Gdzie znajdę listy przewozowe i śledzenie przesyłek?
- Gdzie pobiorę dokument WZ utworzony do zamówienia?
- Jak zobaczyć jakie faktury powstały do zamówienia?
- Jak pobrać fakturę proformę?
- Gdzie sprawdzę jakie produkty oczekują na datę dostawy na magazyn?
- Jak zobaczyć przez jaki kanał zostało złożone zamówienie?
1Gdzie znajdę historię wszystkich zamówień?
Historię wszystkich zamówień znajdziesz na stronie „Moje konto – Zamówienia i oferty” w zakładce „Zamówienia”. Jest to lista wszystkich złożonych zamówień poprzez TIM.pl oraz z kanału offline.
2Co oznaczają statusy zamówień?
- Nowe – zamówienie zarejestrowane w systemie i oczekuje na przyjęcie do realizacji
- Blokada – zamówienie oczekuje na dodatkowa weryfikację
- Kompletacja – zamówienie jest przygotowywane do wysyłki
- W drodze – zamówienie wyruszyło z magazynu i jest w drodze do Ciebie
- Do odbioru – zamówienie oczekuje na odbiór w paczkomacie
- Niedostarczone – podczas pierwszej próby dostarczenie zamówienia kurier nie zastał nikogo pod wskazanym adresem. Następna próba odbędzie się następnego dnia roboczego
- W realizacji – zamówienie zostało przyjęte i jest w drodze z magazynu zewnętrznego
- Anulowane – zamówienie zostało anulowane przez klienta lub z powodu braku możliwości dostarczenia pod wskazany adres
- Dostarczone – zamówienie zrealizowane i dostarczone pod wskazany adres
3Jak wyszukać zamówienie?
Aby wyszukać zamówienie kliknij na „Filtruj”, a następnie wybierz po jakich danych chcesz przeszukać zamówienia.

4Jak zobaczyć szczegółowy podgląd zamówienia?
Jeżeli chcesz zobaczyć podgląd zamówienia, gdzie znajdują się szczegółowe informacje na temat Twojego zamówienia, kliknij na numer zamówienia lub na opcje i wybierz „Szczegóły”.
5Zamówienie z wieloma przesyłkami
Jeżeli na zamówieniu pojawią się produkty z magazynu TIM oraz magazynu zewnętrznego zostanie ono podzielone na dwie przesyłki. Na liście zamówień w kolumnie „Status” zostaniesz poinformowany jeżeli Twoje zamówienie składa się z więcej niż jednej przesyłki. Kliknij na tę informację, aby rozwinąć dokładniejsze informacje dotyczące każdej z nich. W tym miejscu możesz śledzić ich status, zobaczyć jakie produkty są w paczce oraz wejść w widok szczegółowy każdej z przesyłek.
6Jak dodać do koszyka zamówione produkty ponownie?
Dodać do koszyka wcześniej zamówione produkty możesz na dwa sposoby, w zależności czy chcesz dodać całe zamówienie czy pojedyncze pozycje.
Pojedynczy produkt
Wejdź w widok szczegółowy zamówienia i przejdź do listy produktów. Przy każdym z nich znajduje się ikona koszyka. Kliknij na nią, aby dodać produkt do aktualnego koszyka.
Wszystkie produkty z zamówienia
Na liście wszystkich zamówień wyszukaj zamówienie, kliknij na opcje i wybierz „Dodaj do koszyka”. Produkty automatycznie zostaną dodane do aktualnego koszyka.
7Gdzie znajdę listy przewozowe i śledzenie przesyłek?
Wszelkie informacje dotyczące dostawy Twojego zamówienia odszukasz w widoku szczegółowym zamówienia w sekcji „Listy przewozowe” dla każdej z przesyłek.
8Gdzie pobiorę dokument WZ utworzony do zamówienia?
Otwórz widok szczegółowy zamówienia. W sekcji „Dokumenty WZ” znajdziesz wszystkie dokumenty jakie zostały wystawione dla danej przesyłki z tego zamówienia. Kliknij w numer dokumentu, aby go pobrać.
9Jak zobaczyć jakie faktury powstały do zamówienia?
W widoku szczegółowym zamówienia w sekcji „Faktury”. Znajdziesz tam listę wszystkich wystawionych faktur. Kliknij na jej numer, aby ją pobrać.
10Jak pobrać fakturę proformę?
Dla zamówienia ze sposobem płatności „Przedpłata” możesz pobrać fakturę proformę w celu opłacenia go. Aby to zrobić przy danym zamówieniu kliknij na opcję, a następnie na „Pobierz fakturę proforma”.
11Gdzie sprawdzę jakie produkty oczekują na datę dostawy na magazyn?
Jeżeli zamówiłeś produkty „Na zamówienie” masz możliwość sprawdzenia kiedy zostaną dostarczone na nasz magazyn. W tym celu odwiedź sekcję „Produkty oczekujące na dostawę”. Zobaczysz przygotowany widok z zamówieniami, gdzie wyszczególnione będzie, które z pozycji czekają na datę dostawy oraz kiedy planowane jest przyjęcie ich na magazyn.
12Jak zobaczyć przez jaki kanał zostało złożone zamówienie?
Obok numeru każdego zamówienia znajduje się informacja, z jakiego kanału zostało złożone zamówienie:
- TIM.pl - bezpośrednio ze strony sklepu
- Offline - za pośrednictwem opiekuna lub infolinii TIM