Znaleziono 76 produktów w kategorii

Przekaźnik kontroli temperatury silnika

F&FCR-810DUO
Twoja cena:
EATON066400
Twoja cena:
EATON066166
Twoja cena:
RELPOL864370
Twoja cena:
EATON269470
Twoja cena:
SIEMENS3RN2000-2AA30
Twoja cena:
SIEMENS3RN2010-2CW30
Twoja cena:
Twoja cena:
EATON066167
Twoja cena:
EATON066168
Twoja cena:
EATON066401
Twoja cena:
LSISMT-63 24-36A
Twoja cena:
SCHNEIDERLT3SA00MW
Twoja cena:
RELPOL2608524
Twoja cena:
SCHNEIDERRM35TM50MW
Twoja cena:
FINDER70.92.8.230.0002
Twoja cena:
LOVATORF200200
Twoja cena:
LOVATO11RFA92V3
Twoja cena:
EATON269471
Twoja cena:
FINDER70.92.0.024.0002
Twoja cena:
ABB SP. Z O.O.1SAZ711201R1031
Twoja cena:
ABB SP. Z O.O.1SAZ721201R1043
Twoja cena:
SIEMENS3RS1000-2CD00
Twoja cena:
SIEMENS3RS1000-2CK20
Twoja cena:

Przekaźnik kontroli temperatury silnika to urządzenie służące do monitorowania i regulacji temperatury w silniku, zwykle w celu zapobiegania przegrzewaniu i uszkodzeniom. Gdy temperatura silnika przekroczy daną wartość, przekaźnik może wyłączyć silnik lub uruchomić inne mechanizmy chłodzące, aby zapobiec potencjalnym uszkodzeniom.

Co oznacza, że przekaźnik kontroli temperatury silnika jest rezystancyjny?

Jeżeli przekaźnik kontroli temperatury silnika jest określony jako "rezystancyjny", to wykorzystuje on zmiany rezystancji termistora, RTD (Rezystancyjny Detektor Temperatury) lub innego elementu rezystancyjnego do monitorowania temperatury. Element rezystancyjny jest umieszczony w obszarze, który ma być monitorowany (na przykład wewnątrz silnika), a jego rezystancja zmienia się w zależności od temperatury. Przekaźnik czyta te zmiany i wykonuje odpowiednie działania, takie jak wyłączenie silnika lub uruchomienie systemu chłodzenia, gdy określony próg temperatury jest przekroczony.

Zaopatrz się również w przekaźnik kontroli poziomu cieczy, przekaźnik kontroli izolacji i uziemienia i przekaźnik kontroli prądu różnicowego - produkty o najwyższej jakości na TIM.pl.

Czy przekaźnik kontroli temperatury silnika może być do czujników?

Przekaźnik kontroli temperatury silnika jest często zaprojektowany do współpracy z określonymi czujnikami temperatury. Czujniki te mogą być termistorami, RTD, termoparami lub innymi typami czujników rejestrujących temperaturę.

Jednopixelowy obrazek