


|
CHARAKTERYSTYKA TECHNICZNA |
|
|
Rodzaj kabla: |
S/FTP |
|
Kategoria: |
7 |
|
Częstotliwość: |
600 MHz |
|
Przepustowość: |
10 Gb/s |
|
Przekrój: |
4 x 2 x 0,57 (23AWG) |
|
Żyły: |
miedziane, jednodrutowe o średnicy 0,57 mm (23AWG) |
|
Izolacja: |
spieniony polietylen z naskórkiem (Ø 1,45 mm) |
|
Kolory izolacji żył: |
zielona, niebieska, brązowa, pomarańczowa - skręcone w parę z żyłą białą |
|
Ośrodek: |
cztery pary żył skręcone w ośrodek + nylonowy ripcord |
|
Ekranowanie: |
tak, wielowarstwowe w postaci ekranu ogólnego umieszczonego na ośrodku kabla oraz indywidualnego ekranu na każdej parze |
|
Typ ekranu: |
pary indywidualnie ekranowane laminowaną aluminium folią z tworzywa sztucznego ułożoną warstwą przewodzącą na zewnątrz, , dodatkowo ośrodek kabla ekranowanany jest oplotem z ocynowanych drutów Cu (≥ 40% pokrycia) |
|
Powłoka: |
tworzywo bezhalogenowe nierozprzestrzeniające płomienia, o ograniczonym wydzielaniu dymu oraz gazów korozyjnych (LSZH) |
|
Kolor powłoki: |
niebieski (RAL 5015) |
|
Klasyfikacja ogniowa: |
Dca-s2,d1,a1 |
|
Zastosowanie: |
IEC 11801-1: Class FA |
|
WŁAŚCIWOŚCI MECHANICZNE |
|
|
Promień zgięcia: |
podczas instalacji: ≥ 58 mm |
|
Max. siła ciągnienia: |
max. 85 N |
|
Średnica zewnętrzna: |
7,0 mm |
|
Waga kabla / km: |
52 kg |
|
Zakres temp. podczas pracy: |
-30°C do +60°C |
|
Zakres temp. podczas układania: |
0°C do +50°C |
|
Energia spalania: |
max. 515 MJ/km |
|
WŁAŚCIWOŚCI ELEKTRYCZNE |
|
|
Impedancja falowa w zakresie częstotliwości: |
1 - 100 MHz: 100 ± 15 Ω |
|
Prędkość propagacji NVP: |
ok. 78% |
|
Opóźnienie propagacji: |
≤ 427 ns/100m |
|
Kąt opóźnienia: |
≤ 25 ns/100m |
|
Rezystancja pętli żył w torze w temp. 20°C (max): |
≤ 19 Ω/100m |
|
Asymetria rezystancji żył: |
w parze: ≤ 2% |
|
Rezystancja izolacji (500V): |
≥ 500 MΩ•100m |
|
Pojemność skuteczna dowolnej pary przy 800 Hz: |
< 5,6 nF/100m |
|
Asymetria pojemności torów transmisyjnych względem ziemi: |
≤ 160 pF/100 m |
|
Próba napięciowa (DC, 2 sec); |
2500 V |
|
Impedancja sprzężeniowa ekranu (mΩ/m): |
Stopień 1 |
|
Tłumienność sprzężeniowa (dB): |
Typ 1 |
|
Spełnione normy: |
EN 50288-9-1 |