


Wyłączniki silnikowe przyciskowe są elektromechanicznymi urządzeniami ochronnymi dla obwodu głównego. Są one wykorzystywane głównie do ręcznego wyłączania oraz włączania silników i zabezpieczają je przed skutkami zwarć i zanikiem fazy. Ochrona przy użyciu wyłączników silnikowych pozwala oszczędzić koszty, przestrzeń i zapewnia szybką reakcję na zwarcie, poprzez wyłączenie obwodu w milisekundach. Wyłączniki silnikowe mogą być łączone z szeroką gamą akcesoriów, w celu prawidłowej pracy ze stycznikami i przekaźnikami przeciążeniowymi.
| Paremeter | Wartość |
|---|---|
| Zabezpieczenie termiczne | TAK |
| Ze zintegrowanym stykiem pomocniczym | NIE |
| Szerokość | 44.5 |
| Zakres nastawy wyzwalacza zwarciowego | 327 |
| Liczba biegunów | 3 |
| Stopień ochrony (IP) | IP20 |
| Wysokość | 81 |
| Sposób wyzwalania | Termomagnetyczny |
| Rodzaj elementu wykonawczego | Przycisk |
| Znamionowa moc pracy dla AC-3, 400 V | 11 |
| Czułość na zanik fazy | TAK |
| Znamionowe napięcie pracy | |
| Znamionowy prąd ciągły Iu | 23 |
| Znamionowa moc pracy dla AC-3, 230 V | 5.5 |
| Znamionowa zwarciowa zdolność łączeniowa Icu przy 400 V, AC | 15 |
| Zakres nastawy wyzwalacza przeciążeniowego | |
| Rodzaj podłączenia styków głównych | Zacisk ramowy |
| Budowa urządzenia | Kompletne urządzenie w obudowie |
| Głębokość | 91.3 |
| Ze zintegrowanym wyzwalaczem podnapięciowym | NIE |