


Wyłączniki silnikowe przyciskowe są elektromechanicznymi urządzeniami ochronnymi dla obwodu głównego. Są one wykorzystywane głównie do ręcznego wyłączania oraz włączania silników i zabezpieczają je przed skutkami zwarć i zanikiem fazy. Ochrona przy użyciu wyłączników silnikowych pozwala oszczędzić koszty, przestrzeń i zapewnia szybką reakcję na zwarcie, poprzez wyłączenie obwodu w milisekundach. Wyłączniki silnikowe mogą być łączone z szeroką gamą akcesoriów, w celu prawidłowej pracy ze stycznikami i przekaźnikami przeciążeniowymi.
| Paremeter | Wartość | 
|---|---|
| Ze zintegrowanym wyzwalaczem podnapięciowym | NIE | 
| Zabezpieczenie termiczne | TAK | 
| Ze zintegrowanym stykiem pomocniczym | NIE | 
| Szerokość | 44.5 | 
| Zakres nastawy wyzwalacza zwarciowego | 22.5 | 
| Liczba biegunów | 3 | 
| Stopień ochrony (IP) | IP20 | 
| Wysokość | 81 | 
| Sposób wyzwalania | Termomagnetyczny | 
| Rodzaj elementu wykonawczego | Przycisk | 
| Znamionowa moc pracy dla AC-3, 400 V | 0.37 | 
| Znamionowa moc pracy dla AC-3, 230 V | |
| Znamionowa zwarciowa zdolność łączeniowa Icu przy 400 V, AC | 100 | 
| Czułość na zanik fazy | TAK | 
| Znamionowe napięcie pracy | |
| Znamionowy prąd ciągły Iu | 1.6 | 
| Zakres nastawy wyzwalacza przeciążeniowego | |
| Rodzaj podłączenia styków głównych | Zacisk ramowy | 
| Budowa urządzenia | Kompletne urządzenie w obudowie | 
| Głębokość | 91.3 |