Porównywarka

Zgłoś uwagi

Sklep TIM jest stale rozwijany, aby sprostać stale rosnącym potrzebom naszych klientów. Jeżeli pojawił się jakiś błąd na stronie, chciałbyś aby pojawiła się nowa funkcjonalność lub funkcja na stronie nie działa, tak jakbyś tego oczekiwał – prześlij nam informację.

Rodzaj zgłoszenia

Informacja kontaktowa (Abyśmy mogli poinformować o stanie zgłoszenia lub doprecyzować problem.)

Opis błędu / informacja do zgłoszenia:

Pomoc

Zwrot bębnów

Klient ma mozliwość oddzyskania pieniądzy wydanych na opakowania zakupionych u nas kabli lub przewodów, odsyłając nam bębny. Dokonamy korekty faktury i – w zależności od tego, jak szybko otrzymamy bębny z powrotem – zwrócimy część lub całość wartości opakowania.

Na każdym bębnie znajduje się data w formacie rok/miesiąc/dzień (np. 14/09/06, czyli 6 wrzesień 2014 r.) – to graniczny termin, po którym tim.pl zastrzega sobie prawo do nieprzyjęcia zwrotu danego bębna.

Niezależnie od powyższego, w zależności od tego, jak szybko po zrealizowaniu zamówienia tim.pl otrzyma bębny z powrotem, korekta faktury będzie obejmować:

  • 1) 100% wartości bębnów – przy zwrocie bębna do 60 dni od daty wystawienia faktury,
  • 2) 85% wartości bębnów – przy zwrocie bębna w ciągu 61-120 dni od daty wystawienia faktury.

 

Po upływie 120 dni lub w przypadku uszkodzenia (zniszczenia) bębna, tim.pl zastrzega sobie prawo do odmowy przyjęcia bębna. W razie jakichkolwiek pytań lub wątpliwości dotyczących zwrotu bębnów prosimy o kontakt z Biurem Obsługi Klienta tim.pl: 801 500 700 lub (71) 73 28 600 (od poniedziałku do piątku, w godz. 8.00-16.00).