Porównywarka

Zgłoś uwagi

Sklep TIM jest stale rozwijany, aby sprostać stale rosnącym potrzebom naszych klientów. Jeżeli pojawił się jakiś błąd na stronie, chciałbyś aby pojawiła się nowa funkcjonalność lub funkcja na stronie nie działa, tak jakbyś tego oczekiwał – prześlij nam informację.

Rodzaj zgłoszenia

Informacja kontaktowa (Abyśmy mogli poinformować o stanie zgłoszenia lub doprecyzować problem.)

Opis błędu / informacja do zgłoszenia:

Pomoc

Reklamacje i zwroty

W celu usprawnienia procedury reklamacyjnej, niezależnie od powodu reklamacji, prosimy o korzystanie z formularza zwrotu/reklamacji, który kryje się pod przyciskiem „Złóż reklamację” na podstronie Reklamacje w stopce strony głównej sklepu lub w zakładce Reklamacje na koncie klienta. Po wypełnieniu formularza zostanie wygenerowany numer reklamacji, a na adres e-mail podany przez klienta w formularzu zostanie przesłany wniosek reklamacyjny. O dalszym sposobie postępowania klient zostanie poinformowany za pośrednictwem poczty elektronicznej.

W przypadku, gdy nie Klient nie zechce skorzystać z formularza reklamacji/zwrotu, może złożyć reklamację w inny sposób, w szczególności poprzez wysłanie zgłoszenia w formie pisemnej wraz z reklamowanym towarem na adres:

TIM S.A. Dział Zwrotów i Reklamacji TIM S.A.

ul. Eugeniusza Kwiatkowskiego 24

55-011 Siechnice