Udostępnianie produktów

INTEGRACJE Z TIM
Podłącz się i zarabiaj dzięki TIM.pl. Rozwijaj swoją sprzedaż z produktami z branży elektrotechnicznej.

Zbuduj własny sklep z TIM

Sprzedawaj towary z TIM.pl na własnym sklepie:
  • Przenieś swoją sprzedaż do internetu.
  • Poszerzaj swój asortyment o produkty z branży elektroinstalacyjnej
  • Utrzymuj aktualne stane magazynowe i ceny
  • Zatowaruj swój sklep bez inwestowania w towar i magazyn

Jak to działa?

1Wyślij zgłoszenie przez formularz, by otrzymać dostęp do API.
2Poczekaj na włączenie uprawnień API oraz na informację zwrotną z dalszą instrukcją.
3Uzupełnij dane i wyślij zgłoszenie zgodnie z podesłaną instrukcją.
4Otrzymasz dane do logowania oraz dokumentację do integracji.
5Skorzystaj z oferty integracji jednego z naszych Partnerów lub zintegruj się sam.

Co oferujemy?

  1. Baza produktów

    Dostęp do bazy ok. 215 tys. produktów - w tym ok 60 tys. produktów dostępnych z czasem realizacji 24h.

  2. Informacje o produktach

    Produkty z danymi technicznymi skategoryzowane w 19 kategorii w formie drzewa oraz aktualizację cen i stanów magazynowych.

  3. Dowolność wysyłki

    Realizację zamówień bezpośrednio do klienta końcowego – na dowolny adres w Polsce.

  4. Indywidualne warunki

    Indywidulane podejście do klienta: warunki handlowe, limit kupiecki, atrakcyjne rabaty, dedykowanego opiekuna handlowego.

  5. Nowoczesna platforma

    Nowoczesną platformę dopasowaną do potrzeb klientów, FV zbiorczą, ciągły rozwój nowej oferty produktowej i usługowej.

  6. Polityka cenowa

    Dowolność ustalania własnej polityki cenowej.

Wyślij zgłoszenie

Formularz dostępny jest tylko dla użytkowników zalogowanych.
Zaloguj się lub jeżeli nie masz jeszcze konta:

Wyślij zgłoszenie i poproś o dostęp a nasz specjalista skontaktuje się z Tobą i przeprowadzi Cię przez cały proces integracji

POPROŚ O DOSTĘP DO INTEGRACJI
To pole jest wymagane
To pole jest wymagane

Najczęściej zadawane pytania

Co powinienem wiedzieć zanim rozpocznę współpracę?
Jak mogę przetestować usługę przed zakupem?
Dostępny jest darmowy pakiet START, gdzie można testować dostęp do całej bazy produktowej. Pakiet startowy jest dostępny przez 30 dni. Po upływie tego czasu należy wybrać płatny pakiet lub zrezygnować z usługi.
Jakie są koszty dostawy?
Koszt wysłania przesyłek uzależnione są rodzaju posiadanego konta klienta w TIM. Szczegółowo opisane warunki dostępne są w tym miejscu: Status Klienta
Czy mogę wybrać kategorie z których chciałbym mieć bazę?
Tak. Wyboru kategorii dokonuje się samodzielnie na etapie integracji.
Czy pobieracie Państwo jakieś dodatkowe opłaty za przygotowanie zamówienia dropshippingowego?
Nie, klient płaci jedynie koszt dostawy.
Z jakiej firmy kurierskiej korzysta hurtownia oraz czy są dostępne inne formy wysyłki (inPost, pwr, przesyłka pobraniowa)?
Współpracujemy tylko z kurierami DPD, GLS oraz część towarów wysyłamy do paczkomatów za pośrednictwem InPost. Obecnie nie wspieramy innych form wysyłki. Nie realizujemy przesyłek pobraniowych w dropshippingu.
Ile czasu potrzebujecie Państwo na realizację zamówienia?
Zamówienia zrealizowane do godz. 15:00 wysyłamy w 24 godziny (wyjątek: zamówienia złożone podczas weekendu i dni wolnych od pracy), po godzinie 15:00 wysyłamy w 48h.
Jak wygląda wystawianie dokumentów zakupowych (faktura na maila, 1 zamówienie = 1 faktura czy faktura zbiorcza)?
Klienci mogą wybrać FV zbiorczą, ale muszę mieć uruchomiony limit kupiecki, FV zbiorcza generuje się w każdy czwartek w nocy oraz pod koniec miesiąca.

Faktura zbiorcza dotyczy tylko zamówień opłacanych limitem kupieckim. Przy innych rodzajach płatności FV wystawiana jest do każdego zamówienia.
Jak wygląda proces składania zamówień?
Proces składania zamówienia odbywa się na sklepie. Zamówienie składa się przez koszyk. Przy zamówieniu bezpośrednio do klienta końcowego należy wybrać inny adres wysyłki.

API umożliwia automatyczne składanie zamówień, zależy to jednak od integracji.
Czy będę miał dostęp do wszystkich zdjęć które są na tim.pl?
Możemy udostępniać jedynie zdjęcia zrobione przez naszego fotografa - ok 65 000 produktów dlatego dla niektórych produktów mogą być one niedostępne.
Czy udostępniamy narzędzia integracyjne do API?
Nie, Klient musi się zintegrować na własną rękę. Przekazujemy dokumentację techniczną, która wystarczy programistom do przeprowadzenia integracji.

Jeśli klient potrzebuję pomocy z integracją lub z tworzeniem sklepu od podstaw może skorzystać z oferty naszych partnerów:
Jaki jest okres obowiązywania usługi?
Po wybraniu płatnego pakietu „Premium” niezależnie od wyboru formy płatności okres trwania umowy wynosi 1 rok.

Skontaktuj się z nami

FORMULARZ KONTAKTOWY
To pole jest wymagane
To pole jest wymagane
To pole jest wymagane
To pole jest wymagane