Porównywarka

Zgłoś uwagi

Sklep TIM jest stale rozwijany, aby sprostać stale rosnącym potrzebom naszych klientów. Jeżeli pojawił się jakiś błąd na stronie, chciałbyś aby pojawiła się nowa funkcjonalność lub funkcja na stronie nie działa, tak jakbyś tego oczekiwał – prześlij nam informację.

Rodzaj zgłoszenia

Informacja kontaktowa (Abyśmy mogli poinformować o stanie zgłoszenia lub doprecyzować problem.)

Opis błędu / informacja do zgłoszenia:

Indywidualny rachunek bankowy z faktury od TIM SA
– jak sprawdzić go na Białej Liście VAT?
Wszystkie płatności na rzecz TIM SA należy dokonywać zgodnie z dotychczasowymi zasadami, tj. na indywidualny numer rachunku wskazany na fakturze VAT, wystawionej przez TIM SA.
Każdy klient otrzymuje swój indywidualny numer rachunku bankowego widniejący na fakturze, który jest możliwy do sprawdzenia w internetowym weryfikatorze Ministerstwa Finansów, przy czym należy zwrócić uwagę, że kryterium wyszukiwania NIE MOŻE być numer NIP TIM SA.

Na stronie https://www.podatki.gov.pl/wykaz-podatnikow-vat-wyszukiwarka w kryteriach wyszukiwania proszę posługiwać się wskazaniem indywidualnego rachunku bankowego:
Komunikat ze strony Ministerstwa Finansów, który Państwo otrzymają, powinien być następujący:
W razie dodatkowych pytań, prosimy o kontakt: ksiegowosc@tim.pl