Porównywarka

Zgłoś uwagi

Sklep TIM jest stale rozwijany, aby sprostać stale rosnącym potrzebom naszych klientów. Jeżeli pojawił się jakiś błąd na stronie, chciałbyś aby pojawiła się nowa funkcjonalność lub funkcja na stronie nie działa, tak jakbyś tego oczekiwał – prześlij nam informację.

Rodzaj zgłoszenia

Informacja kontaktowa (Abyśmy mogli poinformować o stanie zgłoszenia lub doprecyzować problem.)

Opis błędu / informacja do zgłoszenia:

Najnowsze wiadomości z tim.pl - bądź na bieżąco!
Aktualizacja 18 maja 2020 r. - zwroty opakowań Od 18 maja przywracamy możliwość zwrotu opakowań (np. bębnów). Formularz zwrotu znajdą Państwo tutaj (dostępny tylko dla zalogowanych).
Aktualizacja 30 kwietnia 2020 r. - weekend majowy i wysyłka zamówień Zamówienia 24h złożone w czwartek (30 kwietnia) do godz. 15:00 zostaną dostarczone w poniedziałek 4 maja, zamówienia złożone w czwartek po godz. 15:00 dostarczymy we wtorek 5 maja.
Aktualizacja 22 kwietnia 2020 r. - opóźnienia w dostarczaniu przesyłek przez firmy kurierskie W związku z bardzo dużym wzrostem liczby przesyłek do obsługi możliwe są opóźnienia w dostawie paczek przez DPD i GLS. Jeśli przy śledzeniu przesyłki pojawia się komunikat „zarejestrowano dane przesyłki” (DPD) lub „nadawca nadał numer paczce” (GLS) i brak innych statusów, oznacza to, że paczka nie została przesortowana w sortowni spedytora i jej dostawa opóźni się. Oznacza to jednocześnie, że zamówienie zostało przez nas zrealizowane i wysłane – nie ma potrzeby ponownego jego składania. Spedytorzy pracują nad przywróceniem płynności dostaw. Przepraszamy za niedogodności i prosimy o cierpliwość i śledzenie statusów paczek.
Realizacja zamówień w okresie przedświątecznym Zmówienia złożone 10.04.2020 piątek do godz. 15-tej będą wysłane tego samego dnia z dostawą na 14.04.2020 r.
Zmówienia złożone 10.04. po godz. 15-tej oraz złożone dnia 11,12,13 oraz 14-go do godz. 15-tej będą wysłane 14-go z dostawą na 15.04.2020 r.
Aktualizacja 27 marca 2020 r. - wstrzymanie zwrotu towarów Z uwagi na sytuację epidemiologiczną oraz w trosce o zachowanie ciągłości i usprawnienie pracy naszego centrum logistycznego, od 30.03.2020 r. (poniedziałek) do odwołania zostaje wstrzymana możliwość dokonywania zwrotów produktów przez Klientów biznesowych (nie dotyczy Konsumentów). Naszym priorytetem w tych wyjątkowych okolicznościach pozostaje realizowanie i dostarczanie na bieżąco składanych przez Państwa zamówień. Prosimy o zrozumienie i przepraszamy za niedogodności. W momenciu ponownego uruchomienia zwrotów dla opakowań - bębnów będzie można zwrócić również te, których termin zwrotu minął w czasie zawieszenia usługi.
Aktualizacja 27 marca 2020 r. - fałszywe SMSy o opłacie za dezynfekcję przesyłek Uwaga! Klienci firm kurierskich otrzymują wiadomości SMS z informacją o konieczności uiszczenia opłaty za dezynfekcję paczki. Prosimy nie klikać w link, wiadomość jest fałszywa i prowadzi do podrobionej strony, która może spowodować włamanie na konto bankowe lub inną formę wyłudzenia. Apelujemy o ostrożność.

Aktualizacja 17 marca 2020 r. - komunikat Zarządu TIM Zapraszamy do zapoznania się z komunikatem Zarządu TIM S.A. odnośnie sytuacji epidemiologicznej, ciągłości pracy i realizacji zamówień - więcej informacji (tutaj >>).
Aktualizacja 16 marca 2020 r. - zawieszenie odbiorów osobistych i płatności za pobraniem
W związku z sytuacją epidemiologiczną, w trosce o wspólne bezpieczeństwo oraz zachowanie ciągłości dostaw, do odwołania została wstrzymana możliwość odbioru osobistego zamówień w centrum logistycznym w Siechnicach, oraz w placówkach ParcelShop firmy Raben. Od dnia dzisiejszego również wstrzymujemy realizację zamówień z formą płatności pobranie – dotyczy wszystkich kurierów. Przepraszamy za niedogodności i liczymy na zrozumienie.
Aktualizacja 11 marca 2020 r. - działania prewencyjne GLS Poland
Firma GLS Poland wprowadziła działania prewencyjne przy dostarczaniu przesyłek, pobyt kuriera powinien być ograniczony do minimum - więcej informacji tutaj >>>.