
Elektroniczny hamulec silnika w wersji z otwartym obwodem
– potencjometr prądu hamowania
– potencjometr czasu hamowania
– kontakt R – rezystor rozładowania
– funkcja: sterowane analogowo hamowanie prądem stałym
– typ aktywacji: elektrycznie poprzez styk sterujący SP
– do prawidłowego działania hamulec potrzebuje dodatkowego styku stycznika – NC
– maszyny lub systemy, w których silniki asynchroniczne muszą być hamowane ze względu na duże masy odśrodkowe
– UWAGA! Urządzenie przewidziane jest jako część zamienna do wyłączników Tripus. Adaptując ją do innej aplikacji upewnij się, że układ będzie pracował prawidłowo.
Bezwzględnie nie należy przekraczać prądu 15A.
prąd hamowania: | |
przy 50 Hz I | maks. 15A |
przy 60 Hz I | maks. 12A |
regulacja bezstopniowa za pomocą potencjometru sterującego I max | |
czas hamowania t | około 1-12 sek. |
regulacja bezstopniowa za pomocą potencjometru t max | |
wartość nastawy | około 12 sek. |
zabezpieczenie nadprądowe | F 16A |
sterowanie | analogowe / kąt fazowy |
temperatura otoczenia | 0 – +40°C |
temperatura przechowywania | -20 – +70°C |
cykle przełączania | maks. 1/min |
wejście zasilania | 2 płaskie złącza pinowe 6,3 x 0,8 mm / oznaczenie: I / L2 |
wejście sterujące | 1 płaskie złącze pinowe 6,3 x 0,8 mm / oznaczenie: SP |
wyjście hamulca | 2 płaskie złącza pinowe 6,3 x 0,8 mm / oznaczenie: V2 / C1 |
styk sygnału | 1 płaskie złącze pinowe 6,3 x 0,8 mm / oznaczenie: 5 |
stopień ochrony | IP 00 |
wersja | wersja na płytce drukowanej |
mocowanie | 4 otwory Ø 3,2 mm – 67 x 45 mm |
wymiary dł. x szer. x wys. | ok. 75 x 53 x 22 mm |
waga | ok. 40g |
zgodność | CE |
testy | EMV |
kategoria bezpieczeństwa (SIL) | 1 zgodnie z EN-IEC 62061 |
poziom wydajności (PL) | c zgodnie z EN-ISO 13849 |
możliwe rozwiązania: | |
60P1165 /552.253/ | znamionowe napięcie robocze Ue: 400V +5% / -15% / 50-60Hz (340…420V) |