





Elektroniczny hamulec silnika w wersji z otwartym obwodem
– potencjometr prądu hamowania
– potencjometr czasu hamowania
– kontakt R – rezystor rozładowania
– funkcja: sterowane analogowo hamowanie prądem stałym
– typ aktywacji: elektrycznie poprzez styk sterujący SP
– do prawidłowego działania hamulec potrzebuje dodatkowego styku stycznika – NC
– maszyny lub systemy, w których silniki asynchroniczne muszą być hamowane ze względu na duże masy odśrodkowe
– UWAGA! Urządzenie przewidziane jest jako część zamienna do wyłączników Tripus. Adaptując ją do innej aplikacji upewnij się, że układ będzie pracował prawidłowo.
Bezwzględnie nie należy przekraczać prądu 15A.
| prąd hamowania: | |
| przy 50 Hz I | maks. 15A |
| przy 60 Hz I | maks. 12A |
| regulacja bezstopniowa za pomocą potencjometru sterującego I max | |
| czas hamowania t | około 1-12 sek. |
| regulacja bezstopniowa za pomocą potencjometru t max | |
| wartość nastawy | około 12 sek. |
| zabezpieczenie nadprądowe | F 16A |
| sterowanie | analogowe / kąt fazowy |
| temperatura otoczenia | 0 – +40°C |
| temperatura przechowywania | -20 – +70°C |
| cykle przełączania | maks. 1/min |
| wejście zasilania | 2 płaskie złącza pinowe 6,3 x 0,8 mm / oznaczenie: I / L2 |
| wejście sterujące | 1 płaskie złącze pinowe 6,3 x 0,8 mm / oznaczenie: SP |
| wyjście hamulca | 2 płaskie złącza pinowe 6,3 x 0,8 mm / oznaczenie: V2 / C1 |
| styk sygnału | 1 płaskie złącze pinowe 6,3 x 0,8 mm / oznaczenie: 5 |
| stopień ochrony | IP 00 |
| wersja | wersja na płytce drukowanej |
| mocowanie | 4 otwory Ø 3,2 mm – 67 x 45 mm |
| wymiary dł. x szer. x wys. | ok. 75 x 53 x 22 mm |
| waga | ok. 40g |
| zgodność | CE |
| testy | EMV |
| kategoria bezpieczeństwa (SIL) | 1 zgodnie z EN-IEC 62061 |
| poziom wydajności (PL) | c zgodnie z EN-ISO 13849 |
| możliwe rozwiązania: | |
| 60P1165 /552.253/ | znamionowe napięcie robocze Ue: 400V +5% / -15% / 50-60Hz (340…420V) |