





Elektroniczny hamulec silnikowy z przekaźnikiem hamowania w wykonaniu z otwartym obwodem
– potencjometr prądu hamowania
– potencjometr czasu hamowania
– przekaźnik hamowania (rozłączenie wszystkich biegunów)
– funkcja: hamowanie prądem stałym sterowane analogowo
– typ aktywacji: elektrycznie poprzez styk sterujący SP
Zastosowanie:
- maszyny lub systemy, w których silniki asynchroniczne muszą być hamowane ze względu na duże masy odśrodkowe
- UWAGA! Urządzenie przewidziane jest jako część zamienna do wyłączników Tripus. Adaptując ją do innej aplikacji upewnij się, że układ będzie pracował prawidłowo. Bezwzględnie nie należy przekraczać prądu 15A.
| prąd hamowania: | |
| przy 50 Hz I | maks. 15A |
| przy 60 Hz I | maks. 12A |
| regulacja bezstopniowa za pomocą potencjometru sterującego I max | |
| czas hamowania t | około 1-22 sek. |
| regulacja bezstopniowa za pomocą potencjometru t max | |
| wartość nastawy | około 12 sek. |
| czas opóźnienia hamowania | około 1150 ms. |
| zabezpieczenie nadprądowe | F 16A |
| sterowanie | analogowe / kąt fazowy |
| temperatura otoczenia | 0 – +40°C |
| temperatura przechowywania | -20 – +70°C |
| cykle przełączania | maks. 1/min |
| wejście zasilania | 4 płaskie złącza pinowe 6,3 x 0,8 mm / Oznaczenie: L1/L2/N |
| wejście sterujące | 1 płaskie złącze pinowe 6,3 x 0,8 mm / Oznaczenie: SP |
| wyjście hamulca | 2 płaskie złącza pinowe 6,3 x 0,8 mm / Oznaczenie: X1 / X2 |
| rezystor rozładowania | 1 płaskie złącze pinowe 6,3 x 0,8 mm / Oznaczenie: K |
| stopień ochrony | IP 00 |
| wersja | wersja na płytce drukowanej |
| mocowanie | 4 otwory Ø 3,2 mm – 67 x 45 mm |
| wymiary dł. x szer. x wys. | ok. 75 x 53 x 22 mm |
| waga | ok. 55g |
| zgodność | CE |
| testy | EMV |
| kategoria bezpieczeństwa (SIL) | 1 zgodnie z EN-IEC 62061 |
| poziom wydajności (PL) | c zgodnie z EN-ISO 13849 |
| możliwe rozwiązania: | |
| 60P0754 /556.684/ | znamionowe napięcie robocze Ue: 230V +5% -10% / 50-60Hz (207…242V) |