Szanowni Klienci,
w związku z sytuacją epidemiologiczną jedna z firm kurierskich dostarczających Państwa zamówienia – GLS Poland – poinformowała nas, że w trosce o Państwa bezpieczeństwo podjęła działania prewencyjne zmierzająca do minimalizowania ryzyka rozprzestrzeniania się infekcji. Wiążą się one z ograniczeniem do minimum wszelkich kontaktów osobistych, także podczas procesu doręczenia przesyłek. Aby działania te okazały się skuteczne, niezbędna jest współpraca z Państwa – jako odbiorców przesyłek – strony.
GLS Poland w przypadku doręczeń:
- do firm (biurowców) rekomenduje skrócenie pobytu kuriera do niezbędnego minimum oraz wyznaczenie jednego miejsca doręczenia u odbiorcy, np. recepcji,Zgodnie z zaleceniami instytucji sanitarnych GLS Poland proponuje również ograniczenie bezpośredniego kontaktu poprzez wyeliminowanie:
- witania się poprzez podanie rąk,Kurierzy GLS Poland zostali wyposażeni w środki dezynfekujące oraz wyraźne wytyczne mające na celu ochronę przez zakażeniem koronawirusem i innymi infekcjami. Firma kurierska zwraca również uwagę na fakt, że Światowa Organizacja Zdrowia (WHO) zaleca noszenie masek ochronnych wyłącznie osobom z objawami COVID-19, opiekunom osób chorych, w tym pracownikom służby zdrowia. W sytuacji, kiedy nie wyrażają Państwo zgody na wejście kuriera na teren swojej firmy bez maski ochronnej, GLS prosi o wyznaczenie miejsca, w którym odbiór paczki może się odbyć bez bezpośredniego kontaktu ludzi.
TIM SA i GLS Poland liczą na zrozumienie wzajemnych potrzeb. Jesteśmy przekonani, że podejmując rozsądne działania oraz zachowując możliwe środki ostrożności, unikniemy sytuacji problemowych lub w znacznym stopniu ograniczymy ich skutki.