Szanowni Klienci,

w związku z sytuacją epidemiologiczną jedna z firm kurierskich dostarczających Państwa zamówienia – GLS Poland – poinformowała nas, że w trosce o Państwa bezpieczeństwo podjęła działania prewencyjne zmierzająca do minimalizowania ryzyka rozprzestrzeniania się infekcji. Wiążą się one z ograniczeniem do minimum wszelkich kontaktów osobistych, także podczas procesu doręczenia przesyłek. Aby działania te okazały się skuteczne, niezbędna jest współpraca z Państwa – jako odbiorców przesyłek – strony.

GLS Poland w przypadku doręczeń:

   - do firm (biurowców) rekomenduje skrócenie pobytu kuriera do niezbędnego minimum oraz wyznaczenie jednego miejsca doręczenia u odbiorcy, np. recepcji,
   - do firm (magazynów) proponuje wyznaczenie przez odbiorcę jednego wskazanego miejsca doręczenia i jednej dedykowanej osoby  do obsługi procesu,
   - do mieszkań / domów rekomenduje kurierom przekazywanie paczek w drzwiach/przed domem, co pozwoli obu stronom uniknąć kontaktu z potencjalnymi źródłami infekcji.

Zgodnie z zaleceniami instytucji sanitarnych GLS Poland proponuje również ograniczenie bezpośredniego kontaktu poprzez wyeliminowanie:

   - witania się poprzez podanie rąk,
   - przekazywania skanerów (np. w trakcie składania podpisu), długopisów i innych przedmiotów.

Kurierzy GLS Poland zostali wyposażeni w środki dezynfekujące oraz wyraźne wytyczne mające na celu ochronę przez zakażeniem koronawirusem i innymi infekcjami. Firma kurierska zwraca również uwagę na fakt, że Światowa Organizacja Zdrowia (WHO) zaleca noszenie masek ochronnych wyłącznie osobom z objawami COVID-19, opiekunom osób chorych, w tym pracownikom służby zdrowia.  W sytuacji, kiedy nie wyrażają Państwo zgody na wejście kuriera na teren swojej firmy bez maski ochronnej,  GLS prosi o wyznaczenie miejsca, w którym odbiór paczki może się odbyć bez bezpośredniego kontaktu ludzi.
TIM SA i GLS Poland liczą na zrozumienie wzajemnych potrzeb. Jesteśmy przekonani, że podejmując rozsądne działania oraz zachowując możliwe środki ostrożności, unikniemy sytuacji problemowych lub w znacznym stopniu ograniczymy ich skutki. 

Porównywarka

Zgłoś uwagi

Sklep TIM jest stale rozwijany, aby sprostać stale rosnącym potrzebom naszych klientów. Jeżeli pojawił się jakiś błąd na stronie, chciałbyś aby pojawiła się nowa funkcjonalność lub funkcja na stronie nie działa, tak jakbyś tego oczekiwał – prześlij nam informację.

Rodzaj zgłoszenia

Informacja kontaktowa (Abyśmy mogli poinformować o stanie zgłoszenia lub doprecyzować problem.)

Opis błędu / informacja do zgłoszenia: