Porównywarka

Zgłoś uwagi

Sklep TIM jest stale rozwijany, aby sprostać stale rosnącym potrzebom naszych klientów. Jeżeli pojawił się jakiś błąd na stronie, chciałbyś aby pojawiła się nowa funkcjonalność lub funkcja na stronie nie działa, tak jakbyś tego oczekiwał – prześlij nam informację.

Rodzaj zgłoszenia

Informacja kontaktowa (Abyśmy mogli poinformować o stanie zgłoszenia lub doprecyzować problem.)

Opis błędu / informacja do zgłoszenia:

Pytania i odpowiedzi

Przelewy24 – jak sfinalizować przerwaną transakcję?

Wybrałeś płatność  „Przelewy24.pl” i pojawił się błąd? A może nie dokończyłeś płatności?

Nic straconego! Pomożemy Ci dokończyć transakcję. 

1.       Wejdź na zakładkę „Moje konto” w prawym, górnym rogu strony

2.       Wybierz  „Historię zamówień”  

3.       Wyszukaj swoje zamówienie

4.       Wybierz  „Opcje”

5.       Wybierz „Dokonaj płatności za Proformę”.

Cała akcja spowoduje przeniesienie na właściwą ścieżkę płatności, gdzie będziesz mógł zapłacić za swoje zamówienie.