Porównywarka

Zgłoś uwagi

Sklep TIM jest stale rozwijany, aby sprostać stale rosnącym potrzebom naszych klientów. Jeżeli pojawił się jakiś błąd na stronie, chciałbyś aby pojawiła się nowa funkcjonalność lub funkcja na stronie nie działa, tak jakbyś tego oczekiwał – prześlij nam informację.

Rodzaj zgłoszenia

Informacja kontaktowa (Abyśmy mogli poinformować o stanie zgłoszenia lub doprecyzować problem.)

Opis błędu / informacja do zgłoszenia:

Pytania i odpowiedzi

Dlaczego nie widzę Wysyłki w 48 h?

Jeśli w polu „Dostawa” nie widzisz w rozwijanym pasku opcji „Wysyłka 48 h”, prawdopodobnie wybrałeś produkty, które chwilowo są niedostępne w magazynie TIM.  Radzimy, abyś podzielił koszyk na produkty dostępne i niedostępne, a wtedy dla towarów dostępnych możesz wybrać „Wysyłkę w 48 h”.

Jest też druga możliwość. Jeśli nie widzisz w rozwijanym pasku opcji „Wysyłka 48 h”, to prawdopodobnie przekroczyłeś minimum logistyczne i Twoja wysyłka odbędzie się w 24 h i będzie w pełni darmowa.