Zostań Dostawcą TIM

ZOSTAŃ DOSTAWCĄ TIM
Zintegruj się z TIM, dodawaj swoje produkty i zarabiaj! Zobacz jakie to proste!

Zostań dostawcą TIM.pl

Jesteś producentem, importerem, a może już jesteś sprzedawcą internetowym i świetnie sobie radzisz w sprzedaży online?

TIM.pl to doskonałe miejsce, aby rozpocząć lub dalej rozwijać przygodę z e-commerce. Zróbmy to razem!

Zostań dostawcą TIM S.A., wprowadzaj dane o swoich produktach bezpośrednio do bazy danych TIM S.A., korzystaj z faktu sprzedaży przez TIM S.A. produktów, z twojej oferty handlowej, w wielu kanałach.

  • kanał TIM.pl
  • kanał sprzedaży offline (handlowcy)
  • inne marketplace (kanały dystrybucji, sklepy internetowe)
  • obsługa inwestycji

Jak to działa?

1 TIM.pl odwiedza ponad 250 tys. nowych użytkowników w ciągu miesiąca, TIM może sprzedać im produkty z Twojej oferty handlowej.
2 Integracja przez EDI umożliwi Ci otrzymywanie zamówień składanych przez TIM
3 Kompletujesz zamówienie i wysyłasz przesyłkę na wskazany adres na zamówieniu.
4 Rozliczenie wszystkich transakcji odbywa się z partnerem TIM.

Co zyskasz?

Dołącz do unikatowej platformy e-commerce działającej w modelu hybrydowym, realizując sprzedaż online na TIM.pl oraz w tradycyjnym modelu sprzedaży

  • Bezprowizyjny model sprzedażowy.
  • Ponad 22000 użytkowników każdego dnia odwiedza sklep TIM.pl. TIM S.A. może sprzedać im produkty z Twojej oferty handlowej..
  • Każdego dnia około 2200 klientów składa zamówienia na TIM.pl .
  • Nasi odbiorcy to w 99% klienci biznesowi.
  • Ciągle rozszerzamy wachlarz kanałów sprzedaży - a Ty razem z nami!
  • Twoja oferta będzie docierać do klientów również poprzez naszą rozbudowaną sieć Biur Handlowych.
  • Jesteśmy liderem na rynku elektrotechnicznym z 35 letnim doświadczeniem.
  • Oferujemy pomoc na każdym etapie współpracy.
  • Możliwość automatyzacji wprowadzenia Twojej oferty.

Jak to działa?

1 Wypełnij poniższy formularz zgłoszeniowy lub skontaktuj się z nami.
2 Dostarczymy Ci komplet informacji z dalszymi wskazówkami.
3 Uzupełnij informacje produktowe w naszym systemie. Po czym wspólnie uruchomimy komunikację EDI
4 Rozpoczniemy sprzedaż produktów z Twojej oferty handlowej na TIM.pl Od teraz możesz zarabiać na sprzedaży do TIM S.A. swoich produktów

Wyślij zgłoszenie

Formularz dostępny jest tylko dla użytkowników zalogowanych.
Zaloguj się lub jeżeli nie masz jeszcze konta:

WYPEŁNIJ FORMULARZ
1
DANE FIRMY:
To pole jest wymagane
To pole jest wymagane
2
INFORMACJE PRODUKTOWE:
Jaki asortyment chcesz sprzedawać na TIM.pl?
Musisz wybrać kategorie produktów lub uzupełnić pole inne
To pole jest wymagane
To pole jest wymagane
1-24 25-99 100-299 300-999 1000 i więcej
To pole jest wymagane
30 dni 45 dni 60 dni
To pole jest wymagane
W czasie rzeczywistym Kilka razy dziennie Raz dziennie Rzadziej niż raz dziennie
To pole jest wymagane
EDI (preferowane) Brak EDI, ale wdrożę
3
WARUNKI WYSYŁKI (PLN netto):
To pole jest wymagane
To pole jest wymagane
To pole jest wymagane
To pole jest wymagane
To pole jest wymagane
To pole jest wymagane
To pole jest wymagane
4
DANE KONTAKTOWE:
>
Uzgodnienia dotyczące treści oferty:
To pole jest wymagane
To pole jest wymagane
To pole jest wymagane
>
Przesyłanie i odbieranie dokumentów:
To pole jest wymagane
To pole jest wymagane
To pole jest wymagane
>
Przyjmowanie reklamacji:
To pole jest wymagane
To pole jest wymagane
To pole jest wymagane
>
Zapytania techniczne:
To pole jest wymagane
To pole jest wymagane
To pole jest wymagane
>
Elektroniczna wymiana danych (EDI):
To pole jest wymagane
To pole jest wymagane
To pole jest wymagane
>FIZYCZNY ADRES, NA KTÓRY NALEŻY WYSŁAĆ REKLAMACJĘ:
To pole jest wymagane
To pole jest wymagane
To pole jest wymagane

NAJCZĘŚCIEJ ZADAWANE PYTANIA

REJESTRACJA

Jestem zainteresowany współpracą. Od czego powinienem zacząć?
Jeżeli chcesz rozpocząć współpracę z nami i sprzedawać swoje produkty na TIM.pl, musisz się zarejestrować lub zalogować na naszej platformie oraz wypełnić formularz umieszczony pod adresem: https://www.tim.pl/sprzedawaj-na-tim.
Czy do rozpoczęcia współpracy niezbędne jest zawarcie umowy współpracy?
Podczas podejmowania współpracy nie zawieramy umów, lecz regulujemy wszystkie kwestie regulaminem Ogólnych Warunków Zakupu (OWZ). Do rozpoczęcia współpracy niezbędne jest zapoznanie się z nim i jego zaakceptowanie.
Dostęp do regulaminu uzyskasz po wypełnieniu formularza rejestracyjnego.
Kiedy moje konto będzie aktywne i będę mógł sprzedawać swoje produkty na TIM.pl?
W celu rozpoczęcia sprzedaży musisz przejść kilka kroków.
W pierwszej kolejności musisz wypełnić formularz rejestracyjny. Wówczas my będziemy zobligowani do aktywacji usługi i udostępnienia Ci dedykowanej zakładki na koncie TIM.pl, gdzie znajdziesz regulamin współpracy OWZ. Następnie nadamy Ci stosowny dostęp do systemu zarządzania ofertą i wspólnie dokonamy integracji EDI. W tym momencie będziesz mógł już rozpocząć pracę nad wprowadzaniem swojej oferty, korzystając z dedykowanego narzędzia. Ostatecznie włączymy Twoją ofertę produktową do sprzedaży na TIM.pl i gotowe!
Co mogę sprzedawać na TIM.pl?
Na TIM.pl możesz zaoferować produkty z następujących kategorii:
  • Elektrotechnika, Automatyka
  • Oświetlenie,
  • Klimatyzacja, wentylacja, ogrzewanie, rekuperacja,
  • Fotowoltaika, pompy ciepła, magazyny energii,
  • Hydraulika, instalacje sanitarne,
  • BHP,
  • Miernictwo, elektronarzędzia i narzędzia ręczne,
  • Przemysł,
  • Chemia budowlana i przemysłowa,
  • Budownictwo,
  • Elektronika użytkowa,
  • IT
Ile kosztuje korzystanie z platformy TIM?
Wystawienie oferty oraz korzystanie z platformy jest całkowicie bezpłatne.
Co to jest EDI i czy jest niezbędne?
EDI, czyli elektroniczne przesyłanie danych, jest wymogiem koniecznym, aby realizować współpracę z TIM. Tylko w taki sposób możemy sprawnie wymieniać się dokumentami. Za pośrednictwem tego kanału otrzymasz od nas zamówienie z wszystkimi niezbędnymi danymi do jego realizacji. Ty natomiast poprzez program prześlesz nam fakturę po zrealizowaniu zamówienia.
Współpracujemy z kilkoma firmami świadczącymi usługi wymiany dokumentów. Zapoznaj się z ofertą Infinite, ComarchEDI lub skorzystaj z oferty innej firmy, która świadczy taką usługę.

OFERTA

Kto i według jakiego schematu ustala cenę sprzedaży produktu dla klienta końcowego?
Cenę sprzedaży produktu dla klienta końcowego ustala TIM. W dedykowanej aplikacji do zarządzania swoją ofertą wprowadzasz cenę netto sprzedaży dla TIM. TIM natomiast, konstruując ofertę dla klienta końcowego, dolicza marżę. Zależna jest ona od kategorii i rodzaju danego produktu.
Gdzie będę mógł dodawać nowe produkty lub wycofywać już nieaktywne?
Zarządzenie ofertą będzie odbywało się poprzez dedykowaną aplikację udostępnioną przez TIM.
Ile trwa wprowadzenie produktów na platformę TIM.pl?
Czas wdrożenia i publikacji produktów na platformę TIM.pl w dużej mierze zależy od Ciebie. Zależy on od szybkości i jakości przygotowanych przez Ciebie materiałów. Produkty pojawiają się na TIM.pl zwykle w kolejnym dniu po wprowadzeniu produktu do aplikacji i otrzymaniu akceptacji.
Jaki jest okres obowiązywania oferty?
Zgodnie z regulaminem OWZ „oferta jest wiążąca od momentu jej otrzymania przez Kupującego (TIM SA) do czasu jej zmiany przez Sprzedawcę (dostawcę)” [§4, pkt.3].
Czy wystawianie ofert jest płatne?
Wystawianie ofert jest w pełni darmowe.
Ile produktów mogę zaoferować do sprzedaży?
Nie nakładamy żadnych limitów dotyczących ilości oferowanych produktów. Musisz pamiętać, że czym szersza będzie Twoja oferta produktowa, tym większa będzie Twoja szansa na wyższą sprzedaż.
Jakiego standardu fotografii produktów oczekuje TIM?
Zdjęcia muszą przede wszystkim przedstawiać rzeczywisty wygląd produktu. Nie mogą to być wyłącznie rysunki koncepcyjne czy słabej jakości rendery. Zdjęcia muszą być również „czyste” – nie mogą zawierać znaków wodnych ani doklejonych logotypów dostawców czy producentów. Dodatkowo muszą być to pliki w formacie JPG. Na zdjęcia umieszczane na platformie TIM.pl, musisz posiadać licencję lub być ich właścicielem.
Czy mogę automatycznie zaimportować całą swoją ofertę produktów na TIM.pl?
Tak, nie musisz dodawać każdego produktu pojedynczo. Dajemy możliwość automatycznej integracji Twojej oferty produktów na TIM.pl na kilka sposobów:
  • format BMEcat,
  • format XML (Schemat Ceneo),
  • format TIM (możesz własnoręcznie dokonać integracji oferty importując poszczególne zestawy danych).
Jeżeli chcę zaoferować niewielką liczbę produktów, to czy mogę to zrobić ręcznie bez konieczności integracji oferty z TIM?
Tak, dajemy Ci pełną możliwość zarządzania swoją ofertą poprzez dedykowane narzędzie. Dzięki niemu będziesz mógł samodzielnie:
  • wprowadzać nowe produkty do oferty, wycofywać nieaktualne,
  • dodawać zdjęcia, certyfikaty, karty katalogowe,
  • uzupełniać parametry techniczne, logistyczne produktu,
  • przypisywać produkty do drzewa kategorii,
  • aktualizować cenę i dostępność towaru.
Jak często mogę dokonywać zmiany ceny sprzedaży produktu udostępnionego na TIM.pl?
Cenę możesz wprowadzać i zmieniać w dowolnym momencie i kilkakrotnie każdego dnia.
Ostatnia wprowadzona przez Ciebie cena w danym dniu obowiązywać będzie od dnia kolejnego.

REALIZACJA

Gdy otrzymam zamówienie to skąd będę wiedział gdzie wysłać zamówiony towar?
Poprzez kanał EDI wyślemy Ci wszystkie niezbędne dane do realizacji zamówienia wraz z adresem dostawy i osobą kontaktową.
Ile czasu mam na wysyłkę?
Każdy oferowany przez Ciebie produkt może mieć indywidualnie zdefiniowany czas realizacji zamówienia. Produkty, które zdefiniowałeś jako dostępne, standardowo opatrzone są informacją na TIM.pl, że zostaną wysłane w terminie 72h. Tego właśnie od Ciebie oczekujemy, abyś przygotował i wysyłał towar w terminie 72h od otrzymania zamówienia.
Co mam zrobić z fakturą po jej wystawieniu?
Wszystkie wystawione faktury prosimy przesyłać drogą elektroniczną za pośrednictwem kanału EDI i równolegle na adres e-mail: fv@tim.pl.
Czy faktury należy wystawiać zbiorczo do zrealizowanych zamówień o określonej częstotliwości?
Oczekujemy od Ciebie wystawienia i przesłania faktury niezwłocznie po skompletowaniu i wysłaniu towaru indywidualnie dla każdego zrealizowanego zamówienia.
W jaki sposób realizowana jest płatność za zrealizowane zamówienia.
Po zrealizowaniu zamówienia niezwłocznie prześlij nam fakturę za pomocą kanału EDI oraz równolegle na adres e-mail: fv@tim.pl. TIM opłaci fakturę zgodnie z wymaganym terminem płatności umieszczonym na dokumencie.
Co jeśli opóźnienie dostawy wynika z zaniechań przewoźnika?
Z naszej strony zależy nam na jak najszybszym dostarczeniu zakupionego towaru przez dostawcę do klienta, jednakże zdajemy sobie sprawę, że wszelkie problemy i opóźnienia leżące po stronie przewoźnika nie zależą od Ciebie i nie Ty za nie odpowiadasz. Zapis o ograniczonym czasie dostarczenia przesyłki ma zmobilizować dostawcę do niezwłocznego nadania przesyłki tuż po otrzymaniu zamówienia.
W jaki sposób powinienem potwierdzić firmie TIM, że wydałem zakupiony towar?
Możesz przesłać nam elektroniczną wersję dokumentu stwierdzającego wydanie towaru. Może to być list przewozowy lub inny dokument, na którym wpisany będzie Twój numer dokumentu WZ i będzie podpisany przez odbiorcę towaru.
Co jeśli klient dokona zakupu całości oferowanego stanu produktu w jednym zamówieniu? Ile mam czasu na zaktualizowanie informacji?
Jeśli klient w trakcje jednego zamówienia wykupi cały zapas danego produktu, to automatycznie zostanie on ukryty na platformie TIM.pl, uniemożliwiając dokonywanie kolejnych zakupów. Będzie on niewidoczny do momentu, aż zaktualizujesz stan produktu na większy od 0. W przypadku aktualizacji stanów poprzez plik XML – stany zaktualizują się wraz z ze zmianami wprowadzonymi w pliku w ustalonych na początku współpracy odstępach czasu.

KONIEC WSPÓŁPRACY

Kiedy i jak mogę zakończyć współpracę?
Jeżeli chcesz zakończyć współpracę z nami, musisz nas o tym fakcie poinformować. Niezbędne będzie dezaktywowanie oferowanych przez Ciebie produktów do dalszej sprzedaży oraz dokończenie realizacji zamówień oczekujących na wysyłkę.
Mam problem. Gdzie go zgłosić?
We wszystkich sprawach związanych ze współpracą z TIM w modelu dropshippingowym możesz pisać na adres e-mail: markettim@tim.pl.

Skontaktuj się z nami

Nie znalazłeś odpowiedzi na swoje pytania?
Odpowiemy lub odzwonimy w ciągu 24h!
Tomasz Bronicz
502 572 025
Dariusz Sinicki
501 639 195
FORMULARZ KONTAKTOWY
To pole jest wymagane
To pole jest wymagane
To pole jest wymagane
To pole jest wymagane
Jednopixelowy obrazek