SELDO – importer faktur, dzięki któremu zyskasz czas dla swoich klientów

Jeśli prowadzisz własny biznes, z pewnością wiesz, z iloma wyzwaniami musi się mierzyć współczesny przedsiębiorca. Liczba tematów, którymi trzeba zarządzać i je kontrolować, może być na tyle przytłaczająca, że bardzo często nie da się działać w pojedynkę. Wówczas masz zazwyczaj dwie opcje skalowania biznesu – możesz delegować zadania innym osobom (co znacząco może zwiększyć firmowe koszty) lub postawić na… automatyzację! Stałe, powtarzalne czynności, które absorbują Twój czas, możesz bowiem z powodzeniem oddać programom, które zrobią to, na co Tobie lub Twoim pracownikom często brakuje przerobu. Do takich czynności należy m.in. codzienny obowiązek wprowadzania niezbędnych dokumentów do systemów sprzedażowych – w tym faktur.

Biorąc pod uwagę nowe możliwości oraz świadomość tego, jak ważny dla naszych klientów jest element automatyzacji w ich firmie, wspólnie z Seldo przygotowaliśmy dla nich rozwiązanie, które upraszcza codzienne obowiązki do minimum.

Co to jest Seldo?Co to jest Seldo?

Seldo to aplikacja, którą możesz zintegrować z programem sprzedażowym w Twojej firmie (sklep, hurtownia). Jest to importer faktur, dzięki któremu faktury zakupu od TIM-u oraz od innych dostawców, sprzedających swoje produkty na platformie TIM.pl, wprowadzą się automatycznie do Twojego programu w ekspresowym tempie.

Zdajemy sobie sprawę z tego, że przez ręczne wprowadzanie faktur, może zrobić się duży bałagan w kartotekach towarowych. Problem może być jeszcze większy, gdy wprowadzaniem faktur do jednej bazy zajmuje się kilka osób jednocześnie. Dzięki rozwiązaniu Seldo poukładasz swoje towary, a ponadto wykluczysz możliwość popełnienia błędów, które zdarzają się przy ręcznym wprowadzaniu dokumentów. Nadal będziesz mógł pracować na swoich nazwach kartotek, jeżeli tak jest Ci wygodniej, ale kody EAN i inne istotne dane nadpiszą się w danej kartotece. Nie musisz już tego robić ręcznie.

W przypadku, gdy pierwszy raz zamawiasz towar, kartoteka z faktury zapisze się automatycznie podczas importu dokumentu.

Jakie są korzyści z korzystania z takiej formy automatyzacji?

Dzięki automatycznemu wprowadzaniu faktur zaoszczędzisz dużo czasu i unikniesz błędów oraz bałaganu w swoim programie sprzedażowym. Towar będzie zawsze wprowadzony na czas. Pozwoli to Tobie lub Twoim pracownikom skupić się na najważniejszych zadaniach, które będą pomagać Twojej firmie rosnąć – bez obaw, że nowe transakcje przysporzą Wam więcej obowiązków związanych z obsługą większej liczby faktur.

Jeżeli w ciągu dnia wprowadzasz około 10 faktur, to zaoszczędzisz 30 minut dziennie. Jeżeli jest ich więcej, to łatwo wyliczyć oszczędność czasu. A czas – szczególnie w biznesie – to pieniądz! Możesz go wykorzystać na skupieniu się na sprzedaży lub pozyskiwaniu nowych klientów lub zleceń.

Jak uruchomić Seldo?

Seldo integruje się z najpopularniejszym programami sprzedażowymi, takimi jak SubiektGT, Subiekt nexo, Navireo, enova365, Wapro ERP, Infover, Comarch ERP Optima czy Comarch ERP XL. W celu uruchomienia Seldo, wejdź na stronę https://www.tim.pl/seldo i wypróbuj 30-dniową bezpłatną wersję próbną. Poproś swojego opiekuna o wygenerowanie hasła do Seldo, które zostanie przysłane na Twój adres e-mail. Następnie pobierz aplikację i zainstaluj importer faktur w 5 minut na swoim komputerze. W razie jakichkolwiek problemów, dział pomocy Seldo zawsze pomoże Ci je rozwiązać.

Po kilku minutach możesz cieszyć się aplikacją Seldo, która wyręczy Cię z odtwórczego zajęcia, jakim jest wprowadzanie faktur zakupowych!

Jak korzystać z Seldo?

Po zainstalowaniu aplikacji, import dokumentów jest banalnie prosty. Wystarczy wejść w zakładkę „Dostawcy”. Tam pojawią się Twoje faktury zakupu. Po wybraniu faktury, musisz tylko kliknąć przycisk „zaimportuj”. Prościej już się nie da! Co to jest Seldo?