REGULAMIN AKCJI
TIM MIKOŁAJÓW
Edycja 2025
I. Postanowienia ogólne
1. Niniejszy Regulamin zawiera opis zasad uczestnictwa w głosowaniu na jedną z wybranych organizacji charytatywnych w ramach akcji TIM MIKOŁAJÓW edycja 2025 (dalej Akcja charytatywna) organizowanej przez TIM S.A. z siedzibą we Wrocławiu przy ul. Jaworskiej 13, 53-612 Wrocław, wpisaną do Rejestru Przedsiębiorców przez Sąd Rejonowy dla Wrocławia – Fabrycznej we Wrocławiu, VI Wydział Gospodarczy KRS, pod numerem KRS 0000022407, o kapitale zakładowym w wysokości 23.300.000,00 zł w całości wpłaconym, legitymującą się NIP: 897-000-96-78, REGON: 930339253 (dalej Organizator/Usługodawca), mającej na celu przekazanie pomocy finansowej organizacji zajmującej się pomocą potrzebującym.
2. Niniejszy regulamin, w zakresie korzystania przez uczestników z usługi polegającej na udostępnieniu zalogowanym użytkownikom strony internetowej – sklepu internetowego www.tim.pl (dalej: Sklep ) elektronicznego formularza do głosowania w ramach Akcji charytatywnej (dalej Usługa) - stanowi jednocześnie regulamin świadczenia usług drogą elektroniczną (dalej: Regulamin), o którym mowa w art. 8 ustawy z dnia 18 lipca 2002 r. o świadczeniu usług drogą elektroniczną.
3. Usługobiorca – osobą korzystającą z formularza głosowania (dalej: Formularz Głosowania) zgodnie z zasadami opisanym w cz. IV A, posiadająca konto klienta w Sklepie i aktualnie zalogowana na to konto.
4. Użytkownik niezalogowany – osoba nieposiadająca konta w Sklepie lub niebędąca zalogowana, oddająca głos zgodnie z zasadami opisanymi w cz. IV B.
5. Korzystanie z Usługi udostępnienia Formularza Głosowania jest dobrowolne i nieodpłatne.
6. Udostępnienie niniejszego Regulaminu następuje nieodpłatnie za pośrednictwem strony internetowej Sklepu przed rozpoczęciem korzystania z usługi. Regulamin jest dostępny w formie umożliwiającej jego pobranie, utrwalenie i wydrukowanie. Usługobiorca zobowiązany jest zapoznać się z Regulaminem przed przystąpieniem do głosowania. Rozpoczęcie korzystania z usługi (w tym oddanie głosu za pomocą Formularza Głosowania) jest równoznaczne z akceptacją niniejszego Regulaminu.
II. Rodzaj i zakres usługi świadczonej drogą elektroniczną
1. Usługodawca świadczy drogą elektroniczną Usługę polegającą na udostępnieniu na stronie internetowej Sklepu Formularza Głosowania, umożliwiającego Usługobiorcy oddanie głosu na jedną z wybranych organizacji charytatywnych.
2. W ramach Usługi Usługobiorca, za pośrednictwem Formularza Głosowania, dokonuje wyboru organizacji z listy udostępnionej przez Usługodawcę (lista organizacji biorących udział w Akcji Charytatywnej została ustalona przez Organizatora.
3. Zakres Usługi obejmuje:
1) udostępnienie na stronie Sklepu elektronicznego Formularza Głosowania,
2) przyjmowanie oddanych głosów za pośrednictwem Formularza Głosowania oraz zliczanie głosów;
III. Warunki świadczenia usługi (wymagania techniczne i ograniczenia)
- Wymagania techniczne: W celu prawidłowego korzystania z usługi i działania Formularza Głosowania, Usługobiorca powinien dysponować:
a) urządzeniem końcowym z możliwością korzystania z Internetu, o rozdzielczości ekranu minimum 1280x720, z włączoną opcją akceptacji "cookies", aktywnym interpretatorem JavaScript
b) podłączeniem do Internetu o prędkości pozwalającej na płynne załadowanie strony Formularza Głosowania;
c) poprawnie skonfigurowaną przeglądarką zgodnie ze standardami Microsoft EDGE, Opera, Firefox Safari, lub Chrome w najwyższej wersji,
- Ograniczenia i zasady bezpieczeństwa: Korzystając z usługi Usługobiorcy zabrania się dostarczania treści o charakterze bezprawnym, w szczególności:
a) podawania w Formularzu Głosowania danych nieprawdziwych, wprowadzających w błąd lub naruszających prawa osób trzecich,
b) podejmowania prób kilkukrotnego oddania głosu z wykorzystaniem różnych kont Usługobiorcy z użyciem niedozwolonych narzędzi (np. skryptów, botów);
c) ingerowania w działanie strony Sklepu lub Formularza Głosowania w sposób nieautoryzowany (np. poprzez próby obejścia zabezpieczeń, łamania kodów, modyfikacji oprogramowania czy funkcjonowania bazy danych głosowania);
d) wykorzystywania Formularza Głosowania w sposób sprzeczny z jego przeznaczeniem, z obowiązującym prawem, zasadami współżycia społecznego lub dobrymi obyczajami.
- W przypadku stwierdzenia naruszenia powyższych zakazów lub podejrzenia próby obejścia zabezpieczeń głosowania, Usługodawca ma prawo zablokować Usługobiorcy dostęp do usługi (zablokować możliwość oddania głosu), unieważnić oddane przez niego głosy oraz podjąć inne odpowiednie działania przewidziane prawem.
- Dostępność usługi w czasie: Głosowanie przy użyciu Formularza Głosowania jest ograniczone czasowo. Możliwość oddawania głosów jest dostępna od dnia 03.11.2025 r. do dnia 30.11.2025 r. włącznie . Po upływie tego terminu Formularz Głosowania zostanie dezaktywowany, a oddawanie głosów nie będzie możliwe (głosy próbnie oddane poza wskazanym okresem nie będą przyjmowane ani brane pod uwagę).
IV. Zasady oddawania głosu (procedura głosowania)
A. Głosowanie przez Usługobiorcę:
- Usługobiorca loguje się na swoje konto w Sklepie za pomocą adresu e-mail (lub loginu) oraz hasła. Jeżeli Usługobiorca jest już wcześniej zalogowany, może od razu przejść do Formularza Głosowania.
- Po zalogowaniu Usługobiorca przechodzi na stronę zawierającą elektroniczny Formularz Głosowania (TIM.pl/timmikolajow2025).
- Usługobiorca wybiera spośród proponowanych trzech (3) organizacji przypisanych do danego regionu (wg. siedziby Biura Sprzedaży TIM S.A.) Usługobiorca wskazuje jedną organizację, na którą chce oddać swój głos (poprzez zaznaczenie odpowiedniej opcji w Formularzu Głosowania).
- Po dokonaniu wyboru organizacji Usługobiorca zatwierdza swój głos – np. poprzez kliknięcie przycisku „Oddaję głos”.
- Oddany głos jest automatycznie rejestrowany w systemie – zostaje przypisany do konkretnego konta Usługobiorcy.
- System przyjmie od każdego Usługobiorcy tylko jeden (1) ważny głos. Oznacza to, że każde konto klienta w Sklepie może oddać głos tylko raz w całym okresie trwania Akcji charytatywnej niezależnie od liczby osób posiadających dostęp do ww. konta, np. jako użytkownicy subkonta. Ponowne skorzystanie z Formularza Głosowania po oddaniu pierwszego głosu będzie technicznie zablokowane.
B. Głosowanie przez Użytkownika niezalogowanego:
- Lista organizacji, na które Użytkownik niezalogowany może oddać głos jest dostępna na stronie tim.pl/timmikolajow2025.
- Użytkownik niezalogowany może oddać głos wyłącznie poprzez wysłanie SMS o treści utworzonej zgodnie z następującym schematem: nazwa miasta + numer organizacji na liście organizacji z wybranego przez siebie miasta, np. Warszawa1 - na numer telefonu 729088178.
- Po oddaniu głosu Użytkownik niezalogowany otrzyma zwrotnego SMS z potwierdzeniem oddania głosu.
- Użytkownik niezalogowany może oddać tylko jeden ważny głos w całym okresie trwania Akcji charytatywnej. Ponownie oddany głos z danego numeru telefonu nie będzie uwzględniony w wynikach głosowania.
- Koszt wysłania wiadomości SMS zgodnie z cennikiem operatora telekomunikacyjnego, w którego sieci Użytkownik niezalogowany posiada numer telefonu.
V. Warunki zawierania i rozwiązywania umowy o świadczenie usługi
- Zawarcie umowy: Korzystanie z usługi udostępnienia Formularza Głosowania następuje na podstawie umowy o świadczenie usługi drogą elektroniczną zawieranej między Usługodawcą a Usługobiorcą. Umowa ta zostaje zawarta z chwilą rozpoczęcia korzystania z usługi przez Usługobiorcę, tj. z momentem wykonania przez Usługobiorcę czynności wskazujących na wolę skorzystania z usługi – np. faktycznego wypełnienia i przesłania Formularza Głosowania.
- Czas obowiązywania umowy: Umowa o świadczenie usługi zostaje zawarta na czas określony – obejmujący okres korzystania z usługi przez Usługobiorcę. W praktyce jest to czas potrzebny na oddanie głosu. Umowa wygasa z chwilą zrealizowania usługi, tj. po zakończeniu procedury głosowania przez Usługobiorcę (oddaniu ważnego głosu) albo z chwilą zakończenia okresu dostępności usługi (zakończenia Akcji Charytatywnej), w zależności od tego, co nastąpi wcześniej.
- Rezygnacja przez Usługobiorcę: Usługobiorca może w każdej chwili zrezygnować z korzystania z usługi przed oddaniem głosu – np. zamykając stronę Formularza Głosowania przed zatwierdzeniem wyboru lub nie podejmując dalszych działań. W takim przypadku umowę uważa się za niezawartą (jeśli Usługobiorca nie dokończył procesu głosowania) albo rozwiązaną ze skutkiem natychmiastowym (jeśli korzystanie z usługi zostało rozpoczęte, ale Usługobiorca przerwał je przed finalizacją).
VI. Tryb postępowania reklamacyjnego (procedura zgłaszania reklamacji)
- Uprawnienie do reklamacji: Każdy Usługobiorca ma prawo zgłosić reklamację związaną z funkcjonowaniem usługi świadczonej drogą elektroniczną, w szczególności dotyczącą nieprawidłowego działania Formularza Głosowania, niemożności oddania głosu lub innych niezgodności przebiegu głosowania z Regulaminem.
- Sposób zgłaszania reklamacji: Reklamacje można składać w formie elektronicznej drogą mailową na adres: tim.mikolajow@tim.pl
- Treść zgłoszenia: Zaleca się, aby w zgłoszeniu reklamacyjnym Usługobiorca podał swoje imię i nazwisko lub nazwę konta klienta w Sklepie, opis problemu będącego podstawą reklamacji, datę i przybliżoną godzinę wystąpienia problemu. Podanie powyższych informacji ułatwi i przyspieszy rozpatrzenie reklamacji.
- Termin na złożenie reklamacji: Reklamację należy złożyć nie później niż w terminie 7 dni od dnia wystąpienia zdarzenia/problemów, których dotyczy reklamacja.
- Rozpatrywanie reklamacji: Usługodawca rozpatrzy prawidłowo złożoną reklamację w terminie do 14 dni od daty jej otrzymania. Odpowiedź na reklamację zostanie udzielona Usługobiorcy w formie w jakiej została złożona reklamacja, chyba że Usługobiorca wyraźnie zażyczy sobie odpowiedzi w innej formie.
VII. Postanowienia końcowe
- Odpowiedzialność Usługodawcy: Usługodawca dokłada wszelkich starań, aby zapewnić prawidłowe i nieprzerwane działanie usługi. Usługodawca nie ponosi odpowiedzialności za przerwy lub zakłócenia w świadczeniu usługi spowodowane siłą wyższą, awarią sprzętu lub oprogramowania niezależną od Usługodawcy, lub nieautoryzowaną ingerencją osób trzecich.
- Usługodawca nie odpowiada za ewentualne problemy w oddaniu głosu wynikłe z niespełnienia przez Usługobiorcę wymagań technicznych (np. brak kompatybilności urządzenia lub przeglądarki z wymogami Formularza).
- Kontakt z Usługodawcą: Wszelka komunikacja związana ze świadczeniem usługi (poza trybem reklamacji opisanym powyżej) może odbywać się poprzez kontakt z tim.mikolajow@tim.pl , którzy udzielą informacji i pomocy Usługobiorcom.
- Prawo właściwe: W sprawach nieuregulowanych niniejszym Regulaminem zastosowanie mają powszechnie obowiązujące przepisy prawa polskiego, chyba, że co innego wynika z powszechnie obowiązujących przepisów prawa.
- Postanowienia końcowe: Regulamin wchodzi w życie z dniem 03.11.2025 r.
- Jeżeli jakiekolwiek postanowienia Regulaminu okazałyby się nieważne lub nieskuteczne, nie narusza to ważności pozostałych postanowień – w miejsce nieważnych postanowień stosowane będą odpowiednie przepisy prawa.
- Usługodawca świadczy usługę drogą elektroniczną zgodnie z niniejszym Regulaminem.