Sklep TIM.pl działa 24/7, bez względu na święta! W okresie świąteczno-noworocznym wystąpią jednak zmiany w zakresie wysyłek i odbiorów osobistych zamówień, a także pracy Biura Obsługi Klienta i biur handlowych.

Oto zakładane terminy wysyłek zamówień w zależności od dnia złożenia zamówienia:

  • zamówienia złożone 23.12 do godz. 15:00 zostaną wysłane tego samego dnia, po godz. 15:00 - 27.12,
  • zamówienia złożone 27.12 do godz. 15:00 wyślemy tego samego dnia, po godz. 15:00 - 30.12,
  • zamówienia złożone 30.12 do godz. 15:00 wyślemy tego samego dnia, po godz. 15:00 - 2.01.2020,
  • w dniach 24-26 grudnia oraz 1.01.2020 nie będziemy realizować zamówień.

Spedytorzy w trakcie okresu świątecznego będą pracować następująco: 23, 27 i 30 grudnia - jak w każdy dzień roboczy, 24 i 31 grudnia jedynie do godz. 14:00 i w odległości 30 km od filii spedytora.

Odbiory osobiste w magazynie w Siechnicach będą możliwe 23, 27 i 30 grudnia do godz. 20:00. 24 i 31 grudnia magazyn będzie nieczynny.

    Telefoniczne Biuro Obsługi Klienta oraz biura handlowe TIM SA będą nieczynne we wszystkie dni ustawowo wolne od pracy, a także 24.12 (Wigilia, wtorek) oraz 31.12 (wtorek).

    Jednopixelowy obrazek