PoznajAplikację
CoZyskujesz
JakZacząć
 

FAQ

Odpowiedzi na pytania naszych klientów

Jak mogę zalogować się do aplikacji mTIM ?

Nie musisz dodatkowo rejestrować się w aplikacji, aby mieć do niej dostęp. Aby zalogować się w aplikacji mTIM wystarczy wpisać swój login i hasło, które używasz na sklepie.

Jeśli Twoje hasło jest długie i skomplikowane kliknij w ikonę oka, aby wyświetlić wpisywane znaki.
Możesz również zaznaczyć opcję „pozostań zalogowany”, dzięki czemu nie będziesz musiał logować się do konta przy każdym uruchomieniu aplikacji.

Skąd mogę pobrać aplikację mobilną mTIM ?

Aplikację mTIM można pobrać z GooglePlay (w przypadku urządzeń z Adroidem) oraz z AppStore (w przypadku urządzeń z systemem IOS).

Aplikacja działa na smartfonach jak również na tabletach.

Czy muszę się rejestrować, aby skorzystać z aplikacji mTIM?

Nie musisz się rejestrować ani logować, aby skorzystać z aplikacji mTIM.

Będąc niezalogowanym możesz dowolnie przeglądać ofertę naszych produktów, wyszukiwać je przy użyciu skanera kodów EAN oraz sprawdzić jakie promocje obecnie mamy na stronie.

Po zalogowaniu otrzymujesz więcej możliwości:

Możesz dodawać produkty do schowka/koszyka i możesz złożyć z niego zamówienie bądź zapytanie ofertowe.

Masz możliwość między innymi skorzystania z funkcjonalności szybkiej listy, porównywarki cenowej, możesz sprawdzić kontakt do swojego opiekuna, przeglądać swoją historię zamówień oraz pełną listę dokumentów.

Co to są powiadomienia push i dlaczego warto je mieć włączone ?

Dzięki powiadomieniom push możesz szybciej dowiedzieć się jaką promocję włączyliśmy właśnie dla Ciebie , niż tradycyjnie logując się na stronę www i co jakiś czas sprawdzając czy dodaliśmy nową promocję.

W powiadomieniach push wysyłamy również ważne bądź ciekawe informacje.

Zachęcamy do używania powiadomień, aby być zawsze na bieżąco ze wszystkimi informacjami. Jeśli jednak jest potrzeba wyłączenia powiadomień możesz to zrobić w zakładce „Ustawienia” odznaczając opcję „Powiadomienia”.

Czy w aplikacji mTIM znajdę jakieś promocje ?

W zakładce „Promocje” znajduje się lista dostępnych promocji (promocje działają w sklepie internetowym jak również w aplikacji, chyba że jest to promocja tylko na aplikację wtedy na podstronie promocji znajduje się taka informacja).

Po kliknięciu na daną pozycję przechodzimy na podstronę z dokładnym opisem oraz możliwością przejścia na listę produktów biorących udział w promocji.

Jak wyszukiwać produkty na mTIM ?

W mTIM wyszukiwarkę znajdziesz w każdym miejscu aplikacji: na liście, produktów, karcie oraz w poszczególnych zakładkach konta.

Po wpisaniu danej frazy w wyszukiwarkę otrzymasz taką samą listę produktów, jaką otrzymałbyś wyszukując ją na sklepie.

Możesz zawęzić swoją listę produktów używając sortowania i filtrowania znajdują się one w górnym pasku, pokazującym się po wyszukaniu produktu na liście produktów.

Możesz również wpisać daną frazę używając funkcji „+” oraz „-” . Wpisz „+”, aby na wyszukanej liście znalazły się produkty z danym słowem oraz „-”, aby na wyszukanej liście nie znalazły się produkty z danym słowem krosowy (+ lub – musi być wpisany łącznie ze słowem, które powinno lub nie powinno zostać wyszukane). Wpisując np.: kabel +czerwony - dostaniemy listę, gdzie możemy spodziewać się kabli, które nie są krosowe i są czerwone.

Nie chcesz wpisywać długich nazw produktów? Mamy dla Ciebie rozwiązanie użyj funkcji głosowej wyszukiwania. Kliknij w mikrofon w polu wyszukiwania i powiedz frazę, po chwili otrzymasz listę wyników. Funkcja + i – działa również w wyszukiwaniu głosowym wystarczy, że powiesz kabel +czerwony –krosowy, a funkcja zadziała tak samo jak opisaliśmy ją wyżej.

 

Jak jeszcze możemy przyspieszyć wyszukiwanie ?

Użyj naszego skanera kodów EAN, sprawdź jakie to proste kliknij w ikonę skanera i najedz czerwoną podłużną linią na kod. W momencie gdy Twój telefon odczyta kod, aplikacja po przeładowaniu otworzy kartę zeskanowanego produktu.

Jak działa skaner kodów EAN ?

Użyj naszego skanera kodów EAN, sprawdź jakie to proste kliknij w ikonę skanera i najedz czerwoną podłużną linią na kod. W momencie gdy Twój telefon odczyta kod, aplikacja po przeładowaniu otworzy kartę zeskanowanego produktu.

Jeśli danego produktu nie ma w naszej bazie aplikacja wyświetli Ci informację, iż produktu nie znajduje się w naszej ofercie.

Jak korzystać z wyszukiwania głosowego w mTIM?

Kliknij w mikrofon w polu wyszukiwania i powiedz frazę, po chwili otrzymasz listę wyników.

 

W wyszukiwaniu głosowym gdy powiesz kropka przecinek zostaną one zapisane „.” I „,” Jeśli szukasz frazy, która nic nie znaczy w języku polskim np. w przypadku kabla ydy wystarczy powiedzieć dosłownie ydy (powiedzenie słowa poprzez literowanie czyli: igrek de igerk spowoduje wpisane oddzielnych liter y d y i nie przyniesie oczekiwanych rezultatów wyszukiwania ). Wymawiając więc słowa, które nic nie znaczą po Polsku bądź są nazwami obcojęzycznymi należy mówić je tak jakbyśmy czytali słowa a nie literować. Literowanie zawsze powoduje wpisywanie liter ze spacją to samo, dzieje się w przypadku podyktowania liczby po kolei (czyli np. liczba 1432 mówiąc jeden cztery trzy dwa da nam rezultat 1 4 3 2 a mówiąc tysiącczterystatrzydzieścidwa dostaniemy wynik 1432) Wyszukiwanie głosowe dobrze sobie radzi sobie ze znanymi zagranicznymi markami np. bez problemu wynajduje produkt Shneidera i wystarczy powiedzieć Sznajder (tak jak mówi się po angielsku nie trzeba mówić shneider ).

Funkcja + i – działa również w wyszukiwaniu głosowym wystarczy, że powiesz kabel +czerwony –krosowy, a funkcja znajdzie czerowne kable, które nie są krosowe.

Co to jest szybka lista i jak jej używać (skaner kodów EAN) ?

Jak to działa

  1. Wejdź w zakładkę szybka lista
  2. Kliknij w ikonę szybkiej listy włączy się aparat w Twoim telefonie i będziesz mógł rozpocząć skanowanie produktów.
  3. Kiedy zeskanujesz wszystkie produkty kliknij wstecz na Twoim telefonie
  4. Wyświetli się lista zeskanowanych EANów. Jeśli nie masz pod ręką kodu EAN danego produktu do listy możesz dopisać również ręcznie kod EAN, indeks TIM bądź indeks producenta.
  5. Tak utworzoną listę możesz dodać do koszyka bądź do schowka
Gdzie w aplikacji mogę znaleźć informacje kontaktowe do mojego opiekuna/Biura Obsługi klienta ?

Jak to działa

Wszystkie informacje kontaktowe znajdziesz w zakładce Kontakt. Możesz szybko sprawdzić nr telefonu do Twojego Opiekuna, bądź do Twojego Biura Obsługi Klienta, bądź skontaktować się z nami e-mailowo. Wystarczy kliknąć w adres e-mail a zostanie otworzona twoja poczta gdzie będziesz mógł wysłać wiadomość, bądź kliknąć w nr telefonu aby podstawił się on automatycznie w pole wybierania nr.

Gdzie znajdę historię moich zamówień/ faktur/ korekt ?

Wszystkie informacje odnośnie Twoich dokumentów oraz zamówień i ofert możesz znaleźć w zakładce dokumenty.

Zakładka umożliwia zawężanie wyników wyszukiwania poprzez użycie odpowiednich filtrów np. przedziałów czasowych, statusów itp. Dodatkowo możesz śledzić na jakim etapie realizacji jest są swoje zamówienia oraz sprawdzać, które z Twoich faktur są już opłacone przy użyciu odpowiednich statusów.

Wszystkie Twoje dokumenty wyświetlają się w formie wygodnej listy.

Możesz podejrzeć szczegóły zamówienia i oferty i dodać produkty do koszyka.

Stopka

Porównywarka

Zgłoś uwagi

Sklep TIM jest stale rozwijany, aby sprostać stale rosnącym potrzebom naszych klientów. Jeżeli pojawił się jakiś błąd na stronie, chciałbyś aby pojawiła się nowa funkcjonalność lub funkcja na stronie nie działa, tak jak byś tego oczekiwał – prześlij nam informację.

Rodzaj zgłoszenia

Informacja kontaktowa (Abyśmy mogli poinformować o stanie zgłoszenia lub doprecyzować problem.)

Opis błędu / informacja do zgłoszenia: