
Green Cell Habu SE to mobilna ładowarka typu plug & charge – bez aplikacji, bez konfiguracji, bez zbędnych opcji. Wystarczy podłączyć i rozpocząć ładowanie. Idealna dla kierowców, którzy cenią mobilność, prostą obsługę i pełną niezawodność – zarówno w domu, jak i w trasie.
Dlaczego bez aplikacji?
Bo większość aut elektrycznych i hybrydowych ma już swoją własną aplikację – do planowania ładowania i podglądu statusu. Nie ma sensu dublować tych funkcji. Green Cell Habu SE nie obciąża użytkownika kolejnym systemem – skupia się tylko na jednym: szybkim i bezproblemowym ładowaniu.
Działa zawsze, wszędzie, z każdym autem – bez Wi-Fi, bez Bluetootha, bez aktualizacji.
Po prostu podłączasz i ładujesz.
Green Cell Habu SE umożliwia szybkie ładowanie bez potrzeby instalacji dodatkowych aplikacji. Wystarczy podłączyć ją do gniazda siłowego CEE 16A oraz do pojazdu. Dzięki temu zyskujesz pełną swobodę i komfort ładowania zarówno w domu, jak i w podróży.
Złącze ładowarki/zasilacza zostało wyposażone w zintegrowaną diodę LED, która pełni rolę oświetlenia pomocniczego podczas podłączania przewodu w warunkach ograniczonej widoczności – np. nocą lub w garażu.
Dodatkowo, urządzenie wyposażono w sygnalizację haptyczną, dzięki czemu użytkownik otrzymuje subtelne, wyczuwalne wibracje jako potwierdzenie działań, takich jak zmiana mocy, rozpoczęcie lub zakończenie ładowania.
Cała elektronika ładowarki HABU została umieszczona we wtyczkach. A sam kabel ma aż 7 m długości, aby ułatwić podłączenie ładowarki. Dzięki mocy 11 kW HABU pozwoli na szybkie naładowanie Twojego pojazdu, korzystając z prądu AC. Z HABU nie tracisz cennego czasu na poszukiwanie stacji ładowania — ładowarka jest gotowa do pracy, gdziekolwiek potrzebujesz. HABU został zaprojektowany z myślą o użytkownikach. Jego unikalna ergonomia i minimalistyczny wygląd zapewniają wygodę i estetykę. Wbudowany ekran LCD oraz sygnalizacja haptyczna (wibracje) dostarczają niezbędnych informacji o sesji ładowania i ustawieniach.
Cała elektronika została umieszczona na końcach przewodu, co pozwala wyeliminować nieporęczne moduły pośrodku. Dzięki temu Habu SE jest wyjątkowo poręczna i lekka. Wbudowany ekran LCD pozwala na szybki podgląd parametrów ładowania, takich jak czas sesji, moc, energia i status połączenia. Za pomocą przycisku sterującego możesz wygodnie zarządzać całym procesem – zmieniać moc, rozpoczynać lub kończyć ładowanie.
Habu SE oferuje trójfazową moc ładowania do 11 kW, co pozwala znacznie skrócić czas ładowania pojazdu. Dodatkowo użytkownik ma możliwość 3-stopniowej regulacji mocy ładowania – bez potrzeby korzystania z aplikacji. Za pomocą jednego przycisku możesz dostosować parametry do warunków instalacji elektrycznej lub potrzeb danego momentu, wybierając niższą moc np. w sytuacji ograniczonej dostępności energii.
Obudowa ładowarki spełnia normę IP55, co oznacza wysoką odporność na wodę, kurz i uszkodzenia mechaniczne. Urządzenie przystosowane jest do pracy w trudnych warunkach zewnętrznych i może być bezpiecznie użytkowane nawet podczas deszczu, śniegu czy wysokich temperatur.
Zakres temperatury pracy: od -30°C do +50°C – gwarantowana stabilność nawet w skrajnych warunkach klimatycznych
Wytrzymałość mechaniczna – konstrukcja odporna na upadki, uderzenia, a nawet najechanie kołem pojazdu (testowane do 2 ton nacisku)
To wszystko sprawia, że Habu SE sprawdzi się zarówno w przydomowym garażu, jak i na placach budowy, w podróży czy na stacjach serwisowych.
Bezpieczeństwo użytkownika i pojazdu to priorytet. Green Cell Habu SE zawiera komplet zaawansowanych zabezpieczeń spotykanych w stacjach typu wallbox:
Dzięki tym funkcjom ładowarka spełnia normy bezpieczeństwa obowiązujące dla urządzeń instalowanych na stałe, zachowując pełną mobilność.
Green Cell Habu SE to doskonała alternatywa dla stacjonarnych wallboxów – w pełni mobilna, bezpieczna i gotowa do użycia w każdej chwili.
Złącze Type 2 (IEC 62196-2) zapewnia szeroką kompatybilność z większością samochodów elektrycznych dostępnych na rynku europejskim. Green Cell Habu SE współpracuje z takimi modelami jak Tesla, BMW i3/iX, Hyundai IONIQ/Kona, Kia e-Niro, Renault Zoe, Volkswagen ID.3/ID.4, Audi e-Tron i wieloma innymi.