Ustawienia sprzedaży

Czym są ustawienia sprzedaży?

Jeżeli jesteś dostawcą należy ustawić poniższe parametry w ramach Ogólnych Warunków Zakupu.

  1. Uzgodnienia dotyczące treści oferty – wpisz adres e-mail, na który będziemy wysyłać informacje dotyczące uzgodnień w sprawie treści Twoich ofert lub ich zmian oraz gwarantowanej dostępności produktów
  2. Przesyłanie i odbieranie dokumentów – wpisz adres e-mail, na który będziemy wysyłać informacje dotyczące faktur, faktur korygujących, duplikatów oraz wymienionych dokumentów w formie elektronicznej, jak również potwierdzenia otrzymania faktury korygującej
  3. Przyjmowanie reklamacji – wpisz adres e-mail, na który będziemy kierować wnioski reklamacyjne od klientów
  4. W tym miejscu również zaakceptujesz regulamin Ogólnych Warunków Zakupu poprzez zaznaczenie checkboxa.

Czy ten artykuł był pomocny?