Aplikacja mTIM

Spis treści:

  1. Co zyskujesz?
  2. Jak mogę zalogować się do aplikacji mTIM?
  3. Skąd mogę pobrać aplikację mobilną mTIM?
  4. Czy muszę się rejestrować, aby skorzystać z aplikacji mTIM?
  5. Co to są powiadomienia push i dlaczego warto je mieć włączone?
  6. Czy w aplikacji mTIM znajdę jakieś promocje?
  7. Jak wyszukiwać produkty na mTIM?
  8. Jak działa skaner kodów EAN w aplikacji mTIM?
  9. Jak korzystać z wyszukiwania głosowego w mTIM?
  10. Co to jest szybka lista i jak jej używać (skaner kodów EAN)?
  11. Gdzie w aplikacji mogę znaleźć informacje kontaktowe do mojego opiekuna/Biura Obsługi klienta?
  12. Gdzie znajdę historię moich zamówień/ faktur/ korekt?

1Co zyskujesz?

Aplikacja mTIM pozwala na korzystanie z naszego sklepu w bardzo szybki i wygodny sposób, podczas wolnej chwili między spotkaniami, na budowie lub wtedy, kiedy przebywasz w trasie.

Wiele koszyków i schowków
Przeglądaj oraz zmieniaj koszyki oraz schowki w aplikacji. Koszyki oraz schowki są zsynchronizowane.
wiele koszyków i schowków
Wygodne wyszukiwanie
Wyszukuj produkty z każdego miejsca w aplikacji. Skorzystaj z wyszukiwania głosowego i filtrowania listy produktów za pomocą komendy „+” i „-„ .\
wyszukiwanie w mTiIM
Lista promocji
Przeglądaj promocje dostępne w sklepie i aplikacji oraz specjalne akcje promocyjne dostępne tylko w aplikacji mTIM
lista promocji w aplikacji
Podgląd dokumentów i historii zamówień
Przeglądaj listę dokumentów oraz zamówień wraz ze statusami ułatwiającymi weryfikację Twoich zakupów
podgląd dokumentów i historii zamówień
Skaner produktów
Sprawdź jak szybko możesz wyszukać interesujące Cię produkty przy pomocy skanera kodów EAN
skaner poduktów
Szybka lista
Skanuj kody EAN i stwórz listę, do której można dopisać indeksy producenta, kody EAN i indeksy TIM, a potem dodaj ją do koszyka, bądź schowka
skanowanie kodu EAN
Powiadomienia „Push”
Jesteś cały czas na bieżąco. Masz szybki dostęp do nowych informacji o promocjach i wiele więcej!

Porównywarka cen
Zobacz jak łatwo możesz porównywać ceny produktów. Dodaj produkty do porównywarki i sprawdzaj różnice w cenach.
dodawanie produktów do porównywarki

Jak zacząć?

Pobierz bezpłatną aplikacje, zaloguj się i zacznij wygodne zakupy.

2Jak mogę zalogować się do aplikacji mTIM?

Nie musisz dodatkowo rejestrować się w aplikacji, aby mieć do niej dostęp. Aby zalogować się w aplikacji mTIM wystarczy wpisać swój login i hasło, które używasz na sklepie.

3Skąd mogę pobrać aplikację mobilną mTIM?

Aplikację mTIM można pobrać z Google Play (w przypadku urządzeń z Adroidem) oraz z App Store (w przypadku urządzeń z systemem IOS).

4Czy muszę się rejestrować, aby skorzystać z aplikacji mTIM?

Będąc niezalogowanym możesz dowolnie przeglądać ofertę naszych produktów, wyszukiwać je przy użyciu skanera kodów EAN oraz sprawdzić jakie promocje obecnie mamy na stronie.

Po zalogowaniu otrzymujesz więcej możliwości:

  • Możesz dodawać produkty do schowka/koszyka i możesz złożyć z niego zamówienie bądź zapytanie ofertowe.
  • Masz możliwość między innymi skorzystania z funkcjonalności szybkiej listy, porównywarki cenowej, możesz sprawdzić kontakt do swojego opiekuna, przeglądać swoją historię zamówień oraz pełną listę dokumentów.

5Co to są powiadomienia push i dlaczego warto je mieć włączone?

Dzięki powiadomieniom push możesz szybciej dowiedzieć się jaką promocję włączyliśmy właśnie dla Ciebie, niż tradycyjnie logując się na stronę www i co jakiś czas sprawdzając czy dodaliśmy nową promocję. W powiadomieniach push wysyłamy również ważne bądź ciekawe informacje. Zachęcamy do używania powiadomień, aby być zawsze na bieżąco ze wszystkimi informacjami. Jeśli jednak jest potrzeba wyłączenia powiadomień możesz to zrobić w zakładce „Ustawienia” odznaczając opcję „Powiadomienia”.

6Czy w aplikacji mTIM znajdę jakieś promocje?

W zakładce „Promocje” znajduje się lista dostępnych promocji (promocje działają w sklepie internetowym jak również w aplikacji, chyba że jest to promocja tylko na aplikację wtedy na podstronie promocji znajduje się taka informacja). Po kliknięciu na daną pozycję przechodzimy na podstronę z dokładnym opisem oraz możliwością przejścia na listę produktów biorących udział w promocji.

7Jak wyszukiwać produkty na mTIM?

W mTIM wyszukiwarkę znajdziesz w każdym miejscu aplikacji: na liście, produktów, karcie oraz w poszczególnych zakładkach konta. Po wpisaniu danej frazy w wyszukiwarkę otrzymasz taką samą listę produktów, jaką otrzymałbyś wyszukując ją na sklepie. Możesz zawęzić swoją listę produktów używając sortowania i filtrowania. Znajdują się one w górnym pasku, pokazującym się po wyszukaniu produktu na liście produktów. Możesz również wpisać daną frazę używając funkcji „+” oraz „-” . Wpisz „+”, aby na wyszukanej liście znalazły się produkty z danym słowem oraz „-”, aby na wyszukanej liście nie znalazły się produkty z danym słowem krosowy (+ lub – musi być wpisany łącznie ze słowem, które powinno lub nie powinno zostać wyszukane). Wpisując np.: kabel +czerwony -krosowy dostaniemy listę, gdzie możemy spodziewać się kabli, które nie są krosowe i są czerwone. Nie chcesz wpisywać długich nazw produktów? Mamy dla Ciebie rozwiązanie użyj funkcji głosowej wyszukiwania. Kliknij w mikrofon w polu wyszukiwania i powiedz frazę, po chwili otrzymasz listę wyników. Funkcja + i – działa również w wyszukiwaniu głosowym wystarczy, że powiesz kabel +czerwony –krosowy, a funkcja zadziała tak samo jak opisaliśmy ją wyżej.

8Jak działa skaner kodów EAN w aplikacji mTIM?

Użyj naszego skanera kodów EAN, sprawdź jakie to proste kliknij w ikonę skanera i najedz czerwoną podłużną linią na kod. W momencie gdy Twój telefon odczyta kod, aplikacja po przeładowaniu otworzy kartę zeskanowanego produktu. Jeśli danego produktu nie ma w naszej bazie aplikacja wyświetli Ci informację, iż produktu nie znajduje się w naszej ofercie.

9Jak korzystać z wyszukiwania głosowego w mTIM?

Kliknij w mikrofon w polu wyszukiwania i powiedz frazę, po chwili otrzymasz listę wyników. W wyszukiwaniu głosowym gdy powiesz kropka przecinek zostaną one zapisane „.” I „,” Jeśli szukasz frazy, która nic nie znaczy w języku polskim np. w przypadku kabla ydy wystarczy powiedzieć dosłownie ydy (powiedzenie słowa poprzez literowanie czyli: igrek de igerk spowoduje wpisane oddzielnych liter y d y i nie przyniesie oczekiwanych rezultatów wyszukiwania ). Wymawiając więc słowa, które nic nie znaczą po Polsku bądź są nazwami obcojęzycznymi należy mówić je tak jakbyśmy czytali słowa a nie literować. Literowanie zawsze powoduje wpisywanie liter ze spacją to samo, dzieje się w przypadku podyktowania liczby po kolei (czyli np. liczba 1432 mówiąc jeden cztery trzy dwa da nam rezultat 1 4 3 2 a mówiąc tysiącczterystatrzydzieścidwa dostaniemy wynik 1432) Wyszukiwanie głosowe dobrze sobie radzi sobie ze znanymi zagranicznymi markami np. bez problemu wynajduje produkt Shneidera i wystarczy powiedzieć Sznajder (tak jak mówi się po angielsku nie trzeba mówić shneider ). Funkcja + i – działa również w wyszukiwaniu głosowym wystarczy, że powiesz kabel +czerwony –krosowy, a funkcja znajdzie czerowne kable, które nie są krosowe.

10Co to jest szybka lista i jak jej używać (skaner kodów EAN)?

Jak to działa?

  • Wejdź w zakładkę szybka lista
  • >Kliknij w ikonę szybkiej listy włączy się aparat w Twoim telefonie i będziesz mógł rozpocząć skanowanie produktów.
  • Kiedy zeskanujesz wszystkie produkty kliknij wstecz na Twoim telefonie. Wyświetli się lista zeskanowanych EANów. Jeśli nie masz pod ręką kodu EAN danego produktu do listy możesz dopisać również ręcznie kod EAN, indeks TIM bądź indeks producenta. Tak utworzoną listę możesz dodać do koszyka bądź do schowka.

11Gdzie w aplikacji mogę znaleźć informacje kontaktowe do mojego opiekuna/Biura Obsługi klienta?

Wszystkie informacje kontaktowe znajdziesz w zakładce Kontakt. Możesz szybko sprawdzić nr telefonu do Twojego Opiekuna, bądź do Twojego Biura Obsługi Klienta, bądź skontaktować się z nami e-mailowo. Wystarczy kliknąć w adres e-mail a zostanie otworzona twoja poczta gdzie będziesz mógł wysłać wiadomość, bądź kliknąć w nr telefonu aby podstawił się on automatycznie w pole wybierania nr.

12Gdzie znajdę historię moich zamówień/ faktur/ korekt?

Wszystkie informacje odnośnie Twoich dokumentów oraz zamówień i ofert możesz znaleźć w zakładce dokumenty. Zakładka umożliwia zawężanie wyników wyszukiwania poprzez użycie odpowiednich filtrów np. przedziałów czasowych, statusów itp. Dodatkowo możesz śledzić na jakim etapie realizacji jest są swoje zamówienia oraz sprawdzać, które z Twoich faktur są już opłacone przy użyciu odpowiednich statusów. Wszystkie Twoje dokumenty wyświetlają się w formie wygodnej listy. Możesz podejrzeć szczegóły zamówienia i oferty i dodać produkty do koszyka.

Czy ten artykuł był pomocny?